IncrediMail
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 07-01-03 21:57

Hej Alle !

Jeg har et lidt irreterende problem, med Incredimail. (Den er registret).

Hvis jeg vil sende en E-mail uden baggrundsbillede. (Den har jeg valgt som
default baggrund).

Jeg vil gerne have at teksten skal være Arial størrelse 10, men næste gang
jeg vil skrive en E-mail, så har den igen ændret teksten til Arial størrelse
12.

Det samme gør sig gældende, hvis jeg vælger at indsætte signatur. Den skal
jeg også rette manuelt hver gang, fra størrelse 12 til 10.

Et godt forslag, til hvor jeg kan gå hen og rette dette, vil blive modtaget
med kyshånd.
Jeg syntes at jeg har kigget alle muligheder igennem, men uden held.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Cyberbob

Dato : 08-01-03 21:35

hej Torben,

jeg har en privat spørgsmål til dig, jeg vil gerne ha du sende mig email,
da det ikk er noget jeg vil snakke om i nyhedsgruppen!

På Forhånd Tak!

--
-Cb

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 08-01-03 22:21

Hej Cyberbob !

Jeg har sendt dig en mail, men er ikke sikker på at jeg har sendt til rigtig
adresse.

Hvis du ikke har modtaget min mail. Så må jeg have din mailadresse.

Hilsen
Torben L. Andersen.