erfaringer med motorola accompli 008
Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-01-03 14:19

Jeg er er nybegynder, ejer ikke en mobil, yet.... Kan til nød håndtere min
kones 3310er

Faldt over en motorola accompli 008, der har lidt pda-funktioner og gprs.

Vil nogen i gruppen tale for eller imod Motorola og denne model.

Mvh. Henrik

Fra : Ziggy

Dato : 08-01-03 15:27

Ja, jeg brugte den selv i en periode, men blev hamrende træt af den efter
få dage. Den er ret svær at sætte korrekt op, men det er trods alt kun
noget, der gøres en enkelt gang. Jeg synes, at det var ret svært (læs
umuligt) at ramme det ekstremt lille tastatur, hvor pennen skal anvendes.
Skriftgenkendelse kunne ikke læse min skrift, men det skal nu ikke komme
telefonen til last......... Det lykkedes heller ikke at synkronisere mod
noget som helst, men da det var en ret tidlig version, jeg var i besiddelse
af, kan det være forbedret siden.

Samtalekvaliteten er forrygende og selve kvaliteten god

Jeg skal næsten vide lidt mere om dit behov, inden jeg kommer med en "dom".

Mvh Ziggy

Henrik Hansen <h-hansen@privat.dk> wrote in article
<avh8g1$ncp$1@sunsite.dk>...

Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-01-03 16:39

tnx for comments....

Mit behov er hverken særligt stort eller sofistikeret, - det er mest til de
dage hvor jeg ikke lige er på min pind, samt hvis jeg er på vej tilfra en
opgave og der sker noget uventet, duved aflysning, forsinkelse el. lign....

Men så så jeg denne til 399 hos orange, og tænkte at den måske ville være
lidt sjovere end en 3310 eller hvad man nu ellers får i nakken. Der er 4 til
salg i Den Blå Avis - alle til over 1500,- - så nu er den købt, og jeg må
gøre mig mine erfaringer mvh. Henrik

Fra : Ziggy

Dato : 09-01-03 08:31

Held og lykke med den - til den pris ville jeg nu også have valgt
den........ INTET er mere kedeligt end en 3310

Henrik Hansen <h-hansen@privat.dk> wrote in article
<avhglq$ds5$1@sunsite.dk>...

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 09-01-03 14:07

h-hansen@privat.dk writes:
>Men så så jeg denne til 399 hos orange, og tænkte at den måske ville være
>lidt sjovere end en 3310 eller hvad man nu ellers får i nakken.

Hvor har du set den til den pris?

På orange.dk står der 999,- - http://orangeprivat.dk/mobil/telefoner/

Mange hilsner,

Kasper Hyllested