Søgning på min hjemmeside
Fra : -= bgn =-

Dato : 08-01-03 14:12

Jeg har en hjemmeside med temmelig mange undersider. Kan man på index-siden
lægge en søgefunktion som søger efter ord på alle sider, incl undersider? I
bekræftende fald, hvordan.

Bo

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 08-01-03 15:38

-= bgn =- escribió:
> Jeg har en hjemmeside med temmelig mange undersider. Kan man på
> index-siden lægge en søgefunktion som søger efter ord på alle sider,
> incl undersider? I bekræftende fald, hvordan.

Du kan f.ex. bruge atomz http://www.atomz.com/ Du kan konfigurere systemet
til at søge på lige så mange (eller få) sider, du ønsker.
thomas

Fra : -= bgn =-

Dato : 08-01-03 17:32

> Du kan f.ex. bruge atomz http://www.atomz.com/ Du kan konfigurere
systemet
> til at søge på lige så mange (eller få) sider, du ønsker.
> thomas

Hej Thomas
Jeg tænkte mere på noget HTML eller Java som kunne lægges ind på min
hjemmeside. Det program du nævner er en service du køber "ude i byen".

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-03 17:55

"-= bgn =-" <bo@bgn.dk> skrev :

>Jeg tænkte mere på noget HTML eller Java som kunne lægges ind på min
>hjemmeside. Det program du nævner er en service du køber "ude i byen".

Du kan ikke lave det med html, java eller javascript.

Nu er jeg ikke nogen FP-expert, men har FP ikke selv muligheden,
hvis du har adgang til FP Extensions?

Ellers skal du bruge noget php eller asp, såfremt du har mulighed
for det, så spørg i en af webdesign.serverside-grupperne.
(og jeg har heller ikke sikker på at php/asp kan klare det,
serverside kender jeg heller ikke rigtig noget til).

Fra : Henrik

Dato : 08-01-03 19:02

> Hej Thomas
> Jeg tænkte mere på noget HTML eller Java som kunne lægges ind på min
> hjemmeside. Det program du nævner er en service du køber "ude i byen".
>
> Bo

Prøv at gå ind i FP's hjælp (gælder FP 2000) og søg efter: "Oprette en søgeformular", der er en glimrende forklaring.

Med venlig hilsen

Henrik