E-Mail
webnoob 5265
Problem m. at paste ind i Outlook 2002
Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-01-03 14:03

Når jeg skal paste noget ind i en e-mail - i outlook 2002 så kommer
der kun et ikon - og ikke eks. teksten. Problemet er opstået for
nyligt og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får rettet det tilbage.

Det er natuligvis kun i HTML-view - men hvad gør jeg?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-01-03 23:16

er der ingen der kan hjælpe?

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-01-03 23:24

> er der ingen der kan hjælpe?

Sådan har min Outlook på jobbet altid gjort

Når det er HTML til HTML så må du først kopiere det over i en ren
tekstfil (f.eks. notepad) og så derefter copy/paste det ind i
Outlook.... :-/

--
Palle Jensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-03 10:09

On 09 Jan 2003 22:24:18 GMT, Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk>
wrote:

>Sådan har min Outlook på jobbet altid gjort

Min er lige begyndt....

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-01-03 23:25

> er der ingen der kan hjælpe?

Prøv forøvrigt at spørg herovre:

dk.edb.programpakker.ms-office

Der er der nok lidt mere erfaring at hente...

--
Palle Jensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-03 10:09

On 09 Jan 2003 22:25:17 GMT, Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk>
wrote:

>Der er der nok lidt mere erfaring at hente...

Det har jeg gjort uden held.