den blå lagune
Fra : ivan karamazov

Dato : 08-01-03 10:39

brooke shields.... uh-weeh, kald mig bare en gammel gris!

-i-

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-03 11:13

> brooke shields.... uh-weeh, kald mig bare en gammel gris!
well jeg ved ikke hvor gammel du er, men hun er jo heller ikke teenager
mere, men ser stadig jaw-dropping fantastisk ud... hun skulle straffes big
time! (skynder mig at sende denne post inden min kæreste ser det)

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : etta place

Dato : 08-01-03 11:36

> well jeg ved ikke hvor gammel du er, men hun er jo heller ikke teenager
> mere, men ser stadig jaw-dropping fantastisk ud... hun skulle straffes big
> time! (skynder mig at sende denne post inden min kæreste ser det)

straffes??

Fra : Per

Dato : 08-01-03 11:50

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse

> straffes??

Ja du ved, sendes i fængesl og tortureres ;?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-01-03 11:51

Hej!

etta place wrote:

> straffes??

Det er slang for at lege "gemme medisteren" gætter jeg på

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Morten DH

Dato : 08-01-03 17:17

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse

> straffes??

He he Ilmer har ikke levet forgøves

Fra : Vibeke Hvidberg

Dato : 09-01-03 15:25

Er det bare mig eller har den film en underlig slutning?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-03 22:05

> Er det bare mig eller har den film en underlig slutning?

Det er bare dig. Robinsonader ender typisk med, at de bliver fundet og
kommer væk fra øen. Det samme sker i den Blå Lagune.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : ML-78

Dato : 11-01-03 16:16

> Det er bare dig. Robinsonader ender typisk med, at de bliver fundet og
> kommer væk fra øen. Det samme sker i den Blå Lagune.

Selv om efterfølgeren bygger på at de døde, men at barnet overlever.

ML-78