Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nybegynder Guide
Fra : Sparre

Dato : 08-01-03 09:29

Hejsa, dette bliver nok stillet ofte, men har ikke lige kunnet finde andre
tråde...

Jeg søger en nybegynder guide (online) til fotografering, helst på dansk da
jeg ikke er helt inde i de engelske betegnelser endnu. Gerne med Digital
fotografering som udgangspunkt. Mit nuværrende kamera er et HP C500 Men
i løbet af et par dage dukker der nok et Olympus C300Z op - det glæder jeg
mig til

Så nu skal jeg igang. Håber nogen kan hjælpe. Jeg er totalt nybegynder....

--
Sparre

Fra : Kennet Nielsen

Dato : 08-01-03 11:50

> fotografering som udgangspunkt. Mit nuværrende kamera er et HP C500
Men
> i løbet af et par dage dukker der nok et Olympus C300Z op - det glæder jeg
> mig til

Det kamera har jeg også stærkt overvejet at købe, men jeg synes det er svært
at finde en anmeldelse af det på nettet.
Jeg glæder mig til at høre om din kritik om det, hvis du vil dele oplevelsen
med kameraet her på nyhedsgruppen.