Hjælp ønskes,asus grafikkort
Fra : Jørgen

Dato : 08-01-03 01:59

Hejsa.

Jeg har et asus grafikkort: V7100 pro geforce2 mx-400, hvor jeg mangler
driver til, der kan køre med Windows XP pro.
Jeg mener den en driver hedder noget i retning af: display driver, og den
anden driver er til grafikkortet: gart driver.
Er der nogen der kan hjælpe mig med disse.
Har prøvet asus hjemmeside, men kan ikke finde nogen der passer.

På forhånd mange tak for hjælpen

Mvh

Jørgen

Fra : Peter Pan

Dato : 08-01-03 02:21

"Jørgen" <noerrebjerg@andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe mig med disse.
> Har prøvet asus hjemmeside, men kan ikke finde nogen der passer.

En Gart driver er til bundkortet, og skal passe til chipsættet på
bundkortet. Det er ikke noget du skal bruge under Windows XP, da den har
native support for AGP.

Den driver du skal bruge kan du finde på www.nvidia.com og hedder Detonator,
og fylder omkring 16 MB.

Mvh
Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 11:07

Jørgen wrote:
> Jeg har et asus grafikkort: V7100 pro geforce2 mx-400, hvor jeg
> mangler driver til, der kan køre med Windows XP pro.

Her er en liste med Nvidia drivere:
<http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm>

Personligt holder jeg mig fra div. beta drivere, vil du være 100%
sikker på de virker ordentligt med XP, så tag en der står "WHQL"
udfor. Det betyder den er testet af "Windows' Hardware Quality
Lab".
HUSK at vælge driveren til Windows XP.

> Jeg mener den en driver hedder noget i retning af: display driver, og
> den anden driver er til grafikkortet: gart driver.

Begge kan findes her:
<http://shor.ter.dk/519649798>
HUSK at vælge driveren til Windows XP.

> Er der nogen der kan hjælpe mig med disse.
> Har prøvet asus hjemmeside, men kan ikke finde nogen der passer.

Det var ellers lige til.

/Mikael