skatter og afgifter fra kastrup ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-03 22:30

ja nu er jeg så småt ved at få realiseret min rejse til egypten - er der
nogen der ved hvad skatter og afgifter står i det er ikke med i biltten.....

Mv
Bo M Mogensen

Fra : jo

Dato : 08-01-03 12:30

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> ja nu er jeg så småt ved at få realiseret min rejse til egypten - er der
> nogen der ved hvad skatter og afgifter står i det er ikke med i
> [...]
Det for du da at vide når du skal betale biletten hos flyselskabet eller dit
bureau.
jo

Fra : Lars Smedegaard

Dato : 08-01-03 20:23

jo <hammerfest@spamget2net.dk> skrev:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev
>i en meddelelse
>news:PFHS9.47660$rl4.505598@news.easy news.com...

>biltten.....

Afhænger af selskab og rute - hvem skal du med ? Regn med min. kr.
176,- ab. Kastrup - mens en tur via Tyskland kan koste op mod 6-
700 kr. i skatter & afgifter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-01-03 20:01

Lars Smedegaard (slet T920X) wrote:

> Afhænger af selskab og rute - hvem skal du med ? Regn med min. kr.
> 176,- ab. Kastrup - mens en tur via Tyskland kan koste op mod 6-
> 700 kr. i skatter & afgifter

ja men man betaler nu ikke for transit det har jeg arldrig været ude for
...... men det er over tjekoslovakiet mener jeg men det er bare transit mit
bud på egypten er 20 dollars - kastrup der havd ejeg regnet med cd 200 Mv
Bo M Mogensen
--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-01-03 19:58

jo wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

nahh ikke når man finder biletten her :
http://www.flybillet.dk/

Fra : Mark Beaumont

Dato : 09-01-03 22:20

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i
> nahh ikke når man finder biletten her :
> http://www.flybillet.dk/

Jo!

Hvis jeg går ind på flybillet.dk, søger på København-
Cairo t/r, får jeg følgende pris (med Air France):

Pris for 1 voksen: 2700
Skatter og afgifter : 503
Total pris : 3203

Vh Mark

Fra : jo

Dato : 10-01-03 11:19

> jo wrote:
ikke med i

> nahh ikke når man finder biletten her :
> http://www.flybillet.dk/

jeg har aldrig været udsat for at man selv skal betale skatter i lufthavnen
i Europa.
Det har altid været med i prisen på billetten.Se lige Marks indlæg.
Er der noger der er blevet opkrævet skat når de står og tjekker ind i
kastrup? Jeg har til gengæld oplevet det i Delhi og Kathmandu. >
jesper

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-01-03 16:18

jo wrote:
> [...]
> Er der noger der er blevet opkrævet skat når de står og tjekker ind
> i kastrup? Jeg har til gengæld oplevet det i Delhi og Kathmandu. >

jamen jeg tror også det bliver lagt oven i bileten når man køber den fra
kastrup men ellers i skla vi sige
den 3 verden der er der altid (næsten ) lufthavns skat
Mv
Bo M Mogensen

Fra : jo

Dato : 11-01-03 11:18

> [...]
> kastrup men ellers i skla vi sige
> den 3 verden der er der altid (næsten ) lufthavns skat
Du startede denne tråd med at spørge om Fly til Egypten.Og her har jeg
aldrig oplevet at skulæle betale udrejseskat. Det er blevet opkrævet på
billetten. Den skat du betaler i 3.lande er somregel en ren turistskat og
har ikke meget med lufthavnsskat at gøre.
jesper