Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Firmware til grafikkort
Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 21:14

Davs!

Jeg synes jeg kan huske at jeg i "gamle dage" opgraderede firmware på
mine TNT/TNT2 kort (Asus). Husker jeg forkert? Hvis nej, hvorfor bruger
man så ikke det på geforcekort osv.?

- Martin

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 07-01-03 21:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse news:avfce3$2ctc$1@news.cybercity.dk...
> Davs!
>
> Jeg synes jeg kan huske at jeg i "gamle dage" opgraderede firmware på
> mine TNT/TNT2 kort (Asus). Husker jeg forkert? Hvis nej, hvorfor bruger
> man så ikke det på geforcekort osv.?

Jeg har flashet mit Geforce 2 GTS et par gange, så det bruges også på GF kort.

mvh
Kristoffer

Fra : JRS

Dato : 07-01-03 21:58

"Kristoffer Møller" <kristoffer@mail.no-maps-dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har flashet mit Geforce 2 GTS et par gange, så det bruges også på GF
kort.

Man gør det stadigt ja, men ikke lige så stor omfang, da man vist skulle
kunne rette fejlene via driverne nu ..

MVH
JRS

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 23:47

"JRS" <jrs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort.
>
> Man gør det stadigt ja, men ikke lige så stor omfang, da man vist

Okay... Tak for svarene.

- Martin