Hjælp, jeg kan ikke få mit TI4600 til at d~
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-01-03 14:43

Hej alle

jeg har lige fået ny pc og nyt grafikkort. Geforce4 TI4600. Mit problem er
at i min Compaq sidder der et skod grafikkort på bundkortet og det skal jeg
jo have deaktiveret på en eller anden måde. Jeg spørger så hvordan gør jeg
det? Jeg har trykket på F10 under opstart, men jeg kan ikke finde en bjælde
omkring vga kort.

Hjælp please.

Bo

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 07-01-03 15:04

> [...]
> jo have deaktiveret på en eller anden måde. Jeg spørger så hvordan gør jeg
> det? Jeg har trykket på F10 under opstart, men jeg kan ikke finde en

Fulgte der ikke en manual med til din Compaq? I den burde der stå hvordan
du deaktivere det onboard vga kort som sidder på. Det er muligvis en jumper
på bundkortet som skal flyttes.
Hvilken Compaq model er der tale om?

Kenneth

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-01-03 15:13

nej det står der desværre ikke noget om.

Det er en evo d51c 2.4 ghz

Bo

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3e1ade44$0$47425$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-01-03 15:30

jeg har nu fundet ud af at jeg skal indstille VGA/BNC kontakten til det
rigtige kabel, men hvor f.... er den kontakt???

Bo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-01-03 17:13

Rabbit_HGC wrote:
> Det er en evo d51c 2.4 ghz

Altså en "Compaq Evo D51C" 2.4GHz?

Har du et link til Compaqs beskrivelse af den eller direkte
til manualen?

<http://thenew.hp.com/country/dk/dan/welcome.html>

Mvh.
Mikael