Hvordan ser i GN Store Nord fremtid
Fra : Birte Ahrensberg

Dato : 08-03-01 14:23

Jeg har ikke handlet i mere end 4 måneder og ville derfor gerne hører hvad i
mener om GN's fremtid, jeg tænker både på Nettest introduktionen og om de
bliver i KFX'et?
MVH Rene

Fra : Bafomet

Dato : 08-03-01 18:14

Hvem er GN Store Nord?

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 09-03-01 13:45

lol...

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-03-01 23:58

Se situationen an på mandag - kravler GN meget ned under 100, så
rummer et køb et vist potentiale med en vis risiko nedad også på kort
sigt. Mange analytikere ser dog aktien i 160 på 6 til 12 måneders
sigt.

Jeg køber når den kravler under 100....og er rede til enten at tage
tabet ned til 80 elller vente et års tid på bedre tider.