Fusk i return of the king?
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-01-03 11:20

Der går rygter om, at Peter Jackson vil tilføje en ny person i Retun of the
King for at gøre den mere børnevenlig. Læs mere her:

http://bbspot.com/News/2003/01/jaromir.html

/Nikolaj

Fra : Thomas W.

Dato : 07-01-03 11:31

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message
newsxS9.26959$Hl6.3090939@news010.worldonline.dk...
> [...]
the
> King for at gøre den mere børnevenlig. Læs mere her:

LOL

Nu er bare nødt til at gå ind og se den når den kommer

/Thomas

Fra : Per

Dato : 07-01-03 11:44

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
the
> King for at gøre den mere børnevenlig. Læs mere her:

LOL!!!

Fra : Taba

Dato : 07-01-03 12:26

> Der går rygter om, at Peter Jackson vil tilføje en ny person i Retun of
the
> King for at gøre den mere børnevenlig. Læs mere her:
>
> http://bbspot.com/News/2003/01/jaromir.html

Argh, det kan vel ikke passe!?!?!? LOL

//Taba, som bedst kan lide 'Jackson added, "I just love it when he shouts,
'Yousa steala precious from meesa!'"' i artiklen

Fra : Vibeke Hvidberg

Dato : 07-01-03 16:15

"Taba" <famtaba@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> the

> Argh, det kan vel ikke passe!?!?!? LOL
>
> //Taba, som bedst kan lide 'Jackson added, "I just love it when he shouts,
> 'Yousa steala precious from meesa!'"' i artiklen

Lyder det ikke lidt underligt;)
plus så ser det grafiske billede lidt suspekt ud, jeg håber hvertfald ikke
de har rodet sig ud i flere komiske indslag, dem var der ALT for mange af i
TTT..
Jeg må se det før jeg tror det..:)

Fra : Lars Funck

Dato : 07-01-03 16:40

"Vibeke Hvidberg" <REMOVE_THISvibeke@hvidberg.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> de har rodet sig ud i flere komiske indslag, dem var der ALT for mange af

Meesa hope yousa havent seen Star Wars! If so dis woulda be an embarrasing
remark!

Smil

Funck

Fra : Taba

Dato : 07-01-03 18:23

> Meesa hope yousa havent seen Star Wars! If so dis woulda be an embarrasing
> remark!

LOLsa

//Taba

Fra : Vibeke Hvidberg

Dato : 09-01-03 16:17

"Lars Funck" <Funck@networldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Meesa hope yousa havent seen Star Wars! If so dis woulda be an embarrasing

Jeg HAR set star wars og synes at Jar Jar var utrolig grimt og kluntet
lavet...
- thats why..:)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-01-03 19:43

Taba skrev:
> //Taba, som bedst kan lide 'Jackson added, "I just love it when
> he shouts, 'Yousa steala precious from meesa!'"' i artiklen

Jeg kan bedst lide dette afsnit med producer-citat:

"People complained a lot about Gimli just being there
for comic relief," continued Wilcox. "We answer that
criticism by directing the humor through Jar-Jaromir in
The Return of the King. There's this funny scene where
Jar-Jaromir decides it's best to hand the ring over to
Sauron, but then he drops it and kicks it into Mount
Doom. Hi-larious."

Første del er sådan en dejlig producer-logik. Resten er
så vildt provokerende, og jeg kan godt lide bindestregen
i hilarious.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-01-03 16:33

> [...]
the
> King for at gøre den mere børnevenlig. Læs mere her:

Hehe, humor!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 07-01-03 18:43

"Yousa steala precious from meesa!"
BBSpot er guld :)

Det vil da i det mindste være en mere åbenlys klovn, istedet for at bruge
stakkels Gilmi til det som i TTT.

-The Baptizer
www.area42.dk