tillægsspørgsmål
Fra : Pia J

Dato : 07-01-03 10:37

Kan man vaccinere en kat og operere den samtidig? Jeg ved man ikke gør det,
hvis den er syg, for ikke den skal reagere for kraftigt på vaccinen.

Gemalen synes jo stadig det er puha vildt dyrt med alle de syge katte, så
hvis jeg kan spare ham et enkelt konsultationsgebyr...

:Pia

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-01-03 10:49

Hej Pia,

vores Ce'Nedra blev vaccineret ifm. kastration uden problemer. Til gengæld
fik vi at vide, at man ikke skal give ormekur og vaccine samtidig, for så er
ormekuren ikke 100% funktionel.

Vores dyrlæge er i øvrigt vældig flink til at give rabat på
konsultationsgebyret, hvis vi "lige" har været der (dvs. inden for den
sidste måneds tid) *smil*

/Pernille

Fra : Pia J

Dato : 07-01-03 11:09

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vores dyrlæge er i øvrigt vældig flink til at give rabat på
> konsultationsgebyret, hvis vi "lige" har været der (dvs. inden for den

Tak for svaret. Det kan da også være, jeg en gang opnår mængderabat, i dag
kom jeg med 4 katte, dertil kommer mine 2 store hunde - og måske en dag en
krikke eller 2? Men vi er helt nye på klinikken, så vi skal jo lige blive
stamkunder først.

Jeg er dog betydelig mere tryg ved denne klinik end den jeg først prøvede
hernede, der var lidt for meget ko-læge over det hele.

Muddi nyder at have huset for sig selv, undtagen når hun møder mig, jeg har
jo været slem og puttet hende i bure og ladet damen trykke på hendes ben.

:Pia