IncrediMail Xe
Fra : Cyberbob

Dato : 07-01-03 10:35

hej jeg ved ikk rigtig om dette er den rigtig nyheds gruppe at spørge i men
er der nogen der kender til mail programmet: "incredimail xe"

jeg har et lille irriterende problem, jeg kan ik se hvad en mail fylder i
indbakke eller udbakke... det ku være fedt hvis der er nogen der ved
hvordan man får den til at vise det eller om det kan lade sig gøre... men
som sagt er jeg ikk sikker på det er den rigtig nyhedsgruppe...

--
-Cb

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 08-01-03 19:27

Cyberbob <mail@cyberbob.dk> wrote:
> [...]
> hvordan man får den til at vise det eller om det kan lade sig gøre... men
> som sagt er jeg ikk sikker på det er den rigtig nyhedsgruppe...

Hvad med bare at højreklikke på mail'en og vælg : "Properties" og
så kigge under : "Size" ?

--
Ejvind

Fra : Cyberbob

Dato : 09-01-03 09:53

> Hvad med bare at højreklikke på mail'en og vælg : "Properties" og
> så kigge under : "Size" ?

ja men det holder ikk... du kan ikk sammenligne størrelsen ligesom i en
mappe... det må da ku lade sige gøre på en eller anden måde...?

--
-Cb