Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se ugens billede på........
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 06-01-03 19:03

Fra : MP Jakobsen

Dato : 06-01-03 21:32

Jeg kan varmt anbefale dig at blive medlem på en fotoside, hvor man kan få
kritik af en masse mennesker. F.eks. www.photosig.com . Der er masser af
mulighed for at få god, brugbar kritik, samtidig med at det er et godt sted
at få god inspiration. Du kan gå ind på min 'personlige' side og se hvordan
det virker på http://www1.photosig.com/viewuser.php?id=57948

Det er nemt og hurtigt at blive medlem, og det koster ingen ting. Des bedre
kritik dine billeder får, des flere billeder får du lov at lægge op. Til at
starte med er det et billede hver 3. dag, efter 200 point (går temmelig
hurtigt) er det to billeder hver 3. dag, og med 500 point kan du lægge 3
billeder op hver 3. dag - eller et nyt hver dag. : )

MP

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 07-01-03 19:33

Tak for opfordringen til MP. Det vil jeg se på.
Hilsen Hans

Fra : max

Dato : 07-01-03 09:02

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> skrev i en meddelelse
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2003&week=2
>
> Hilsen Hans

Hej Hans,
Du skriver det jo selv, endny et dejligt billed..Men det ser ud
som om der er brugt for kraftig skarphed, eller er det bare min
skærm.. Hmm.. max

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-01-03 17:44

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
> Hej Hans,
> Du skriver det jo selv, endny et dejligt billed..Men det ser ud
> som om der er brugt for kraftig skarphed, eller er det bare min
> skærm.. Hmm.. max

Kraftig skarphed? Kunne du prøve at uddybe det lidt mere?

mvh
Preben

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 07-01-03 19:37

Jeg har på intet tidpunkt selv udtalt mig om billedet i denne gruppe. Så jeg
kan desværre ikke uddybe det nærmere.
Hilsen Hans

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-01-03 20:05

> Jeg har på intet tidpunkt selv udtalt mig om billedet i denne gruppe. Så
jeg
> kan desværre ikke uddybe det nærmere.
> Hilsen Hans

Dert var heller ikke dig, jeg bad om det.

mvh
Preben

Fra : max

Dato : 08-01-03 07:48

> jeg
>
> Dert var heller ikke dig, jeg bad om det.
>
> mvh
> Preben

For meget unsharp mask enten i efter behandlingen eller
i kamera settings.. Men her til morgen ser det ikke så
slemt ud, så den udtagelse må jeg tage til mig igen..
max

Fra : ab

Dato : 08-01-03 10:34

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har på intet tidpunkt selv udtalt mig om billedet i denne gruppe. Så
> [...]

Er det hvad man kalder "billed-debat" ? - En noget mystisk udtalelse, hvad
skulle forhindre dig i at komme med reaktioner på diverse bemærkninger ?

Bortset fra det vil jeg da gerne give mit besyv med. Jeg mener ikke den
bevidst "skæve" balance i billedet er med til at gøre billedet bedre -
derfor, altså en forringelse. De meget få billedelementer gør at der er tale
om et billede vi meget hurtigt bliver "færdig med". Det kunne have skabt
lidt indhold med en god balance og f.eks. en lille rød bil på vejen, en fugl
på svævende vinger "placeret" på rette sted - men så er vi jo ovre i et helt
andet (ikke eksisterende) foto.

ab