E-Mail
webnoob 5265
Newsreader
Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 06-01-03 16:36

Hej i gruppen.

Lige pt. bruger jeg Express som newsreader, og mail klient. Men jeg er ved
at bruge Outlook som e-mail-klient, og have et andet program til news. Jeg
har kigget på Free Agent, men kan ikke lige finde det på dansk, hvilket er
et must..

Nogen der kan hjælpe, evt. med et andet prog. - Det skal bare være på DK

--
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 06-01-03 17:55

"Dennis Nielsen [9400]" <Dennis_Nielsen@stofanet.dk> posting:

>har kigget på Free Agent, men kan ikke lige finde det på dansk, hvilket er
>et must..

Opera 7's newsdel. Er dog stadig i beta og ikke fordansket endnu.
Opera 6's newsdel er nok for primitiv til at blive anbefalet.

http://www.opera.com

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Martin Christensen

Dato : 06-01-03 18:36

Fra : Robert Jensen

Dato : 06-01-03 20:42

"Dennis Nielsen [9400]" <Dennis_Nielsen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> et must..
>
> Nogen der kan hjælpe, evt. med et andet prog. - Det skal bare være på DK

bruger selv outlook til mail.
i express kan man ved at skrive /outnews efter sidste " få det til at være
en ren newsreader.
dette fungerer perfekt. og hvis du i forvejen har express på dk, hvorfor så
ike fortsætte med at bruge det.

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk