Salt i poterne
Fra : Rasmussen

Dato : 06-01-03 15:41

Hej med jer

Avs det gør ondt at gå der hvor der er saltet...

Min hund løfter begge bagben!! Og står på to ben...

Hvad gør i andre. ud over at undgå at gå der hvor der er salt.

Det er bare ikke altid man kan komme uden om.

Birgit
--
Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne tallet 5 fra min
adresse.

Fra : Sander

Dato : 06-01-03 16:42

"Rasmussen" <flynderborg5@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej med jer
>
> Avs det gør ondt at gå der hvor der er saltet...
>
> Min hund løfter begge bagben!! Og står på to ben...
>
> Hvad gør i andre. ud over at undgå at gå der hvor der er salt.

Læs evt. i tråden længere nede: sne, vejsalt og av min pote.

Du kan købe potevoks til din hund, som giver en beskyttende hinde. Fås i de
fleste dyreforretninger.
Hvis det ikke er nok, fås der også små " sko" til hunden. Kan dog ikke
garantere, at hunden vil have dem på.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 06-01-03 17:12

Rasmussen skriver:

> [...]
> Hvad gør i andre. ud over at undgå at gå der hvor der er salt.
> Det er bare ikke altid man kan komme uden om.

Hej Birgit!
Vores Skt. Bernhard kan også få gigantiske klodser om benet når vi går,
men jeg har fundet en let og billig løsning. En gang om dagen smører jeg
hans poter, og specielt trædepuderne grundigt ind i vaseline. Det gøres
bedst når poterne er helt tørre, og i god tid inden næste tur udenfor. Vi
har lige været på en times gåtur, og der sidder intet fast i poterne på
ham. Hos Matas kan man få en stor krukke vaseline til ca. 25 kr, hvilket
er meget billigere end potevoks.
Hilsen Dorthe

Fra : Rasmussen

Dato : 06-01-03 21:43

Vaseline, ups, hvordan ser ens lakerede trægulve så ud, når vovsen har
vandret rundt med vaseline på poterne....

Så er der jo fodspor overalt..... øv

Hilsen Birgit

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 06-01-03 22:48

Rasmussen skriver:

> Vaseline, ups, hvordan ser ens lakerede trægulve så ud, når vovsen har
> vandret rundt med vaseline på poterne....
>
> Så er der jo fodspor overalt..... øv
> Hilsen Birgit

Nåh ja, skulle måske lige nævne at vi har flisegulv... *smil*
Dorthe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-01-03 08:56

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Rasmussen skriver:

> Nåh ja, skulle måske lige nævne at vi har flisegulv... *smil*
> Dorthe

Så burde man måske bruge klinkeolie

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]