Brød fra go' morgen dk (tv2)
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-03 10:47

Nogle der ved hvilken opskrift han brugte til hvede brødet? (der er kun
opskrift til rugbrød på TTV)

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-01-03 14:23

peet_dk wrote:
> Nogle der ved hvilken opskrift han brugte til hvede brødet? (der er
> kun opskrift til rugbrød på TTV)

jeg mener han sagde at han havde brugt den samme opskrift som til rugbrødet
og bare erstattet rug'en med hvedemel...... hvis vi altså snakker om den der
var bagt på surdej.....

og så var det vist noget med at lade det hæve ekstra længe og slå det ned
hver halve time..... jo længere det hævede jo bedre blev smagen.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-03 17:13

> [...]
rugbrødet
> og bare erstattet rug'en med hvedemel...... hvis vi altså snakker om den
ja, det er det samme. Skal der så samme mængde hvedemel som rugmel i?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-01-03 17:15

peet_dk wrote:
> ja, det er det samme. Skal der så samme mængde hvedemel som rugmel i?

det formoder jeg.... nu har jeg aldrig bagt hvedebrød fra surdej så jeg ved
det reelt ikke.... men ud fra det han sagde lod det til at være helt det
samme.....

Fra : Annika Pedersen

Dato : 06-01-03 12:32

"peet_dk" <nospam> wrote in news:3e19507c$0$47058
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nogle der ved hvilken opskrift han brugte til hvede brødet? (der er kun
> opskrift til rugbrød på TTV)

Duer dette ikke?
http://gomorgen.tv2.dk/opskrifter.php ;)

--