JON - Right here next to you
Fra : SLASH

Dato : 05-01-03 23:58

Til alle de personer der søger efter tabs/chords til jon´s "Right here
next to you", har jeg næsten fået lyttet det hele af:

Vers : | Dsus2 | G | Hm Amsus2 | G | x 3
Pre-chorus : | C G | Amsus2 | x 4
Chorus : | Dsus2 | G | Hm | G Amsus2 | x 2

Jeg har desværre ikke fundet ud af C-stykket endnu, men arbejder på
det..
Teksten til "Right here next to you" kan findes på www.jonmusic.dk

CyA All ------------- S L A S H

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 06-01-03 00:15

"SLASH" <SLASH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vers : | Dsus2 | G | Hm Amsus2 | G | x 3
> Pre-chorus : | C G | Amsus2 | x 4
> Chorus : | Dsus2 | G | Hm | G Amsus2 | x 2

Jeg holder stadig på at det er bedre at spille verset med Dsus2 hele vejen
igennem og det som du noterer som akkorder bare er bastoner. Altså sådan:
Vers : | Dsus2 | Dsus2/G | Dsus2/H Dsus2/A | Dsus2/G | x 3

/Troels

Fra : SLASH

Dato : 06-01-03 00:32

"Troels" skrev d. 06-01-03 00:15 dette indlæg :

> [...]
sådan:
> Vers : | Dsus2 | Dsus2/G | Dsus2/H Dsus2/A | Dsus2/G | x 3

Det afhænger af, om du vil bruge fingerspil eller alm. strikes..
Med fingerspil, ja, så ville jeg nok også bruge den metode du
fremstiller, men så bliver det alt for tamt og ensformigt at høre på, da
der ikke er nok fylde i det..
Hvis du i stede vil spille sangen uden fingerspil, er det de chords, jeg
har opstillet, der ligger tættest på det rigtige..

Keep Cool! --- SLASH ---

http://www.kandu.dk/