ICHI The Killer Uncut?
Fra : Goofey

Dato : 05-01-03 18:13

Hej
Hvor fåes denne film "uncut" her EU?
MVH Goofey

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-01-03 22:45

"Goofey" <someone@dk.com> skrev i en meddelelse

> Hvor fåes denne film "uncut" her EU?

Henrik Rytter har tidligere skrevet noget om en hollandsk udgave. Søg lidt
tilbage i gruppen.

MVH
Jens

Fra : Henrik Rytter

Dato : 06-01-03 11:33

In article <3e18a4d0$0$144$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Jens Thomsen
<nobody@home.dk> wrote:

> "Goofey" <someone@dk.com> skrev i en meddelelse

> Henrik Rytter har tidligere skrevet noget om en hollandsk udgave. Søg lidt
> [...]

Den uklippede specialudgave er rykket til sidst i januar. Der er vist
nok en udgave af filmen uden ekstramateriale ude på det hollandske
videomarked allerede nu (leje-DVD?), men det er helt sikkert værd at
vente en tre ugers tid endnu.

Den kan bestilles her i Danmark hos Absurd:
http://www.absurd-online.dk/shop/productinfo.asp?id=623

mvh
Henrik

Fra : Goofey

Dato : 06-01-03 13:53

Hej Henrik og tak!
Men det lader til at deres hjemmeside er nede!?
Ærgeligt , har de et tlf.nr?
MVH Goofey

Fra : Henrik Rytter

Dato : 06-01-03 14:57

In article <3e197c5b$0$205$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Goofey
<someone@dk.com> wrote:

> Hej Henrik og tak!
> Men det lader til at deres hjemmeside er nede!?
> Ærgeligt , har de et tlf.nr?
> MVH Goofey

Prøv at gå ind på deres startside og søg på "ichi"

http://www.absurd-online.dk/shop/

Så skulle det virke

mvh
Henrik

Fra : Goofey

Dato : 06-01-03 15:13

Hej Henrik

Problemet er løst , min firewall stoppede siden.
Har bestilt ishi , glæder mig
MVH Goofey