GeForce 4 Ti4200 (asus 4200)
Fra : HOLCK Energi

Dato : 04-01-03 21:11

Hej derude!

Kan nogen mon hjælpe mig.

Jeg har en pc AMD 1800, med XP pro. Denne pc anvender jeg til flysim FS2002,
grafikkort GeForce 4 TI 4200 (ASUS 4200).

Jeg har nyinstalleret XP da dette bliver ustabilt, hvorfor ved jeg faktisk
ikke, installeret grafikkort og fs2002, med det fungere ikke optimalt, jeg
er nok af den mening at det er grafikkort og xp der gør vrøvl, da xp under
installationen af grafikkort gør opmærksom på at grafikkortet ikke er
"godkendt" af test, og at systemet derved kan blive ustabil.

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre???

På forhånd tak.

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk

Fra : Nuggi

Dato : 05-01-03 10:53

har du hentet de nyeste driver her :

http://www.nvidia.com/view.asp

kan evt hjælpe ! ?

nuggi

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-01-03 11:02

Nuggi wrote:
> har du hentet de nyeste driver her :
> http://www.nvidia.com/view.asp

Og hvor stor er din strømforsyning?
Har du evt. prøvet at fjerne nogle enheder fra systemet,
for at se om strømmen er problemet.
Er der mon køling nok i kabinettet?

/Mikael