Opvarmning af burgerboller
Fra : JE

Dato : 04-01-03 20:43

Hvordan varmer man købe-burgerboller op, så de ikke blir' hårde i overfladen
(og man derved undgår tandskader ved fortæringen ?

Jeg varmer den typisk op i ovnen, men de blir for det meste lidt hårde i
det. Jeg vil gerne ha' dem lidt ala burgerbollerne på MacDonalds og
Burgerking. De er bløde i det, men også samtidig fint gennembagte.

Jeg har en alm. ovn.
Ingen mikroovn.

Mvh Jan

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-01-03 20:43

On Sat, 4 Jan 2003 20:42:45 +0100, "JE" <janelne@mail.tele.dk> wrote:

>Hvordan varmer man købe-burgerboller op, så de ikke blir' hårde i overfladen
>(og man derved undgår tandskader ved fortæringen ?

brødrister

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 04-01-03 21:32

> brødrister

'nuff said ;)

Det eneste der dur...

Bjarke

Fra : Nette

Dato : 05-01-03 00:34

<lcj@wanadoo.dk> wrote in message
> On Sat, 4 Jan 2003 20:42:45 +0100, "JE" <janelne@mail.tele.dk> wrote:
> brødrister

Ja, og når burgeren så er færdig, så skal den lige pakkes ind i fem minutter
i papir og i en æske, sådan den kan blive rigtig blød.

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-01-03 00:47

lcj@wanadoo.dk wrote:

> brødrister

yupper... den eneste vej frem.... selv en almindelig "pop-op" rister kan
bruges.... den synes jeg faktisk er bedre end sådan en flad tingest*G*
ihvertfald til lige netop dette...

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-01-03 21:27

JE wrote:
> Hvordan varmer man købe-burgerboller op, så de ikke blir' hårde i
> overfladen (og man derved undgår tandskader ved fortæringen ?

Jeg lægger som regel et stykke sølvpapir over burgerbollerne.

Henriette Døssing

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 22:40

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVE_THISfischer.as> wrote in message

> Jeg lægger som regel et stykke sølvpapir over burgerbollerne.
>
> Henriette Døssing

10-20 sek i mikrobølgeovn, afhængig af dens effekt....giver bløde og varme
boller!

H.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 11-01-03 18:39

On Sat, 4 Jan 2003 20:42:45 +0100,
> [...]

> det. Jeg vil gerne ha' dem lidt ala burgerbollerne på MacDonalds og
> Burgerking. De er bløde i det, men også samtidig fint gennembagte.

Jeg har en gasovn - hvis de ikke får for lang tid i ovnen, er der ingen
problemer. Man skal dog sørge for ikke at købe de kedelige burgerboller
man kan købe i Netto (de der små nogen med amrikansk flag eller lign. på
indpakningen).

--
En særdeles kedelig .signature