Telmore og minimumsforbrug?
Fra : guessw

Dato : 04-01-03 19:36

Hej,

Hvordan skal dette minimumsforbrug forstås hos Telmore?:

"Minimumsforbrug: Dit forbrug skal være på mindst 75 kr. fordelt på 3
måneder."

Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

Peter F. Poulsen

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 04-01-03 19:44

> Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

Det er 25,-/mdr. og jeg tror ikke de håndhæver det.

Tue

Fra : guessw

Dato : 04-01-03 23:45

Hej igen,

Tak for Jeres svar alle sammen!

Peter F. Poulsen

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@nospamskjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:av7a5c$1vjl$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

Fra : Kasper Christensen

Dato : 04-01-03 19:45

> "Minimumsforbrug: Dit forbrug skal være på mindst 75 kr. fordelt på 3
> måneder."
>
> Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

Det vil sige at du gennemsnit minimum skal bruge for 25 kr pr. måned.

Mvh

Kasper

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-01-03 19:52

On Sat, 4 Jan 2003 19:36:22 +0100, "guessw" <guessw@sol.dk> wrote:

> [...]
>måneder."
>
>Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

75 kr. i alt for de tre måneder. Om det så er 25 kroner om måneden i
de tre måneder - eller 10 kr. den første måned, 5 kr. den anden og 60
kr. den tredje er ligegyldigt.

Fra : pea.

Dato : 04-01-03 20:01

>Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

Der står på hjemmesiden at der er tale om 75 kr. pr. kvartal. Under
dette forbrug tilbyder de et abonnement hvor der betales 15 kr. i
måneder med forbrug under 25 kr.

Se deres abonnementsvilkår pkt. 1.8

Mvh. - pea

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-01-03 20:06

guessw skrev:

>Er det så 75,-/mdr. eller 75,- over 3 måneder = 25,-/mdr.

Ja.

Telmore har dog ikke taget dette i brug, der er ingen der pt. betaler
en fast månedsafgift.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : pea.

Dato : 04-01-03 20:23

On Sat, 04 Jan 2003 20:05:39 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Telmore har dog ikke taget dette i brug, der er ingen der pt. betaler
>en fast månedsafgift.

Tjener Telmore på et opkald til en telefon med deres simkort.

Mvh. - pea

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-01-03 20:24

On Sat, 04 Jan 2003 20:23:09 +0100, pea. <pea1@post12.tele.dk> wrote:

>Tjener Telmore på et opkald til en telefon med deres simkort.

ja

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-01-03 22:01

nej nej .....!!!!!

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-01-03 22:15

On Sat, 04 Jan 2003 22:00:59 +0100, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

>nej nej .....!!!!!
jo de gør - alle mobilselskaber tjener penge på okald FRA og TIL
deres kunder.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-01-03 22:50

> jo de gør - alle mobilselskaber tjener penge på okald FRA og TIL
> deres kunder.

hvis Sonofonkunde ringer til Telmorekunde, er det kun Sono der tjener
!!!!

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 04-01-03 23:03

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> schrieb im Newsbeitrag

> hvis Sonofonkunde ringer til Telmorekunde, er det kun Sono der tjener
> !!!!

Og TDC tjener på interconnect'en. Men Telmore?

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 05-01-03 01:05

On Sat, 4 Jan 2003 23:03:01 +0100, "Rainer Schöbe"
<rainer.xp20030202.schoebe@imail.de> wrote:

>"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> schrieb im Newsbeitrag
>>

>Og TDC tjener på interconnect'en. Men Telmore?

Mon ikke Telmore har sørget for at få en engros-aftale, hvor der
falder noget af til dem selv for den trafik ind i TDCs net, som
selskabets kunder skaber? Det er trods alt den trafik, der kaster mest
af sig (så vidt jeg ved!)

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-01-03 23:17

On Sat, 04 Jan 2003 22:50:17 +0100, Th Frydensberg

>hvis Sonofonkunde ringer til Telmorekunde, er det kun Sono der tjener
>!!!!
Passer ikke - Sonofon betaler for at ringe ind i andre mobilselskabers
net. Alle mobilselskaber betaler for at ringe ind i fremmede
selskabers net.

Lars

Fra : Rasmussen

Dato : 05-01-03 00:37

> hvis Sonofonkunde ringer til Telmorekunde, er det kun Sono der tjener
> !!!!

Nej ! dette er helt forkert.

Fra : Jimmy

Dato : 05-01-03 02:00

"Rasmussen" <how@ofir.dk> wrote in message

> Nej ! dette er helt forkert.

Det ville være rart hvis dig dog TH Frydensberg havde nogle uddybende
kommentarer frem for "JO" og "NEJ"

Mvh
Jimmy