Hvad er forskellen på "+++++++" og "erik" ~
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 04-01-03 19:13

Kære NG,

For et stykke tid siden (18.12.02) startede der en "lille" disput om
afsenderbetegnelser.
"++++++" fik lidt på hatten over sin mystiske afsenderbetegnelse.
Heldigvis blev alt sat på plads, - bl.a. ved fin og sober hjælp fra Lars
Jørgen Helbo.
Nu er der så en "erik", som jeg gerne ville skrive til privat, inden jeg
evt.
besværede NG med mit andragende.
Men det kan jeg ikke!
Jeg kan godt se, at der står "remove this" et sted i hans emailadresse,- og
det gør jeg så, men erik@mail.dk er heller ikke helt fin, idet den vender
tilbage
til mig med en meddelelse om, at vedkommendes (måske den forkerte "erik"s?)
postkasse er fyldt op!

Dette emne er muligvis helt OT,.. - så undskylder jeg, - men dog grunden til
en ret lang tråd sidste år.
Hvorfor kan vi dog ikke bare hedde det vi hedder?
Det er da vist meget få mennesker, der har et navn, der er så grimt, at de
ikke kan være det bekendt )

PS: Det tager mig ca. 15 sekunder at slette diverse junkmails/spammails hver
dag, som jeg _muligvis_ modtager på grund af min utilslørede emailadresse,
- og hvad så??

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Arne Gamst

Dato : 04-01-03 22:02

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men det kan jeg ikke!
> Jeg kan godt se, at der står "remove this" et sted i hans emailadresse,-

Man må ikke blande de to sammen, Erik har hverken be- eller ubevist prøvet
at skjule sin identitet, du har bare fjernet for meget.
Prøv at kigge på mailadressen igen (håber det er denne her)
From: "erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> adressen er det der står mellem de
skarpe parenteser og her skal der kun fjernes REMOVETHIS

> Dette emne er muligvis helt OT,.. -
Ja!!
> [...]
hver
> dag, som jeg _muligvis_ modtager på grund af min utilslørede emailadresse,

Fordi Spam kan undværes - og kun er til irritation.

> Venligst
> Poul F. Andersen

mvh
Arne Gamst