CBB mobil?
Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-03 19:09

Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
normalt?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-03 19:58

> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Ja.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-01-03 20:11

> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Om det er "normalt" kan jeg ikke sige da jeg kun har haft ringet til dem
2 gange, dog indenfor en uge.
Første gang ventede jeg ca. 10 minutter, 2. gang ca. 5 minutter.
Det værste er dog at man ikke får at vide hvilket nummer man er i køen -
og så bliver ham "supersælgeren" altså trættende at høre på i længden :)

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-03 20:36

Michael Kjærsgård skrev:

> [...]
> Det værste er dog at man ikke får at vide hvilket nummer man er i
> køen - og så bliver ham "supersælgeren" altså trættende at høre på i

Hehe ja supersælgeren burde udskiftes med en der tæller ned i køen, tak
for svaret til jer begge, jeg fik endelig fat i dem og forelagde dem
problemet som var at jeg intet netværk kunne få på telefonen, damen
sagde så at der var sket en fejl derinde så det ville hun rette i løbet
af en ½ time, 3/4 time efter kom der liv i telefonen, et gammelt logo
poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg synes der står i
velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og ringer jeg til
telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud på hva faen det
så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke spørge?

Fra : Henning Lund

Dato : 04-01-03 22:21

Henning Lund skrev:
> [...]
> ringer jeg til telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud
> på hva faen det så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke

Den kan sende/modtage sms men ikke ringe til / fra, HUH?

Fra : WHaP

Dato : 06-01-03 20:27

hej hej

ville lige høre om jeg er den eneste der har ventet næsten 2 mrd på at få
mit gamle nummer flyttet over til CBB?? jeg bestilte i november, [har TDC]
hvad har i oplevet?

WHaP

Fra : Familien Kristensen

Dato : 02-02-03 15:36

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Henning Lund skrev:
> et

Vi har det samme problem:

> Den kan sende/modtage sms men ikke ringe til / fra, HUH?

Og så endda på to mobilos på én gang (med hver sit SIM kort)

Er der nogen forslag til løsning?

Hilsen Jeannie

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-01-03 06:04

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Tja hvis vi snakker CBB så er det ganske normalt.
Hvis vi ssnakker Telmore burde det MAKSIMALT tage 2-3 minutter

Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.