Modem til G4
Fra : Birte Tromborg

Dato : 04-01-03 16:12

Jeg har købt en brugt G4 800 mhz, og mangler modem til den. Jeg skal måske
flytte indenfor det næste år, så jeg vil helt ikke ud i at tilslutte ADSL
eller ISDN. Kan almindeligt 56k modem køre på USB porten?
Det vil være fint, for jeg skulle gerne bruge modemporten til en G-port.
Ønskes også til købs.
Evt vil jeg også gerne købe en UBS HUB, hvis nogen skulle have en sådan til
salg.
hilsen
Hindingvej 52. 7700 Thisted
<www.tromborg.dk>

Fra : Morten Lind

Dato : 04-01-03 19:15

Birte Tromborg <tromborg@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> Ønskes også til købs.
> Evt vil jeg også gerne købe en UBS HUB, hvis nogen skulle have en sådan til

Øhhhh......Birthe....Jeg skulle være MEGET galt afmarcheret, hvis ikke
den har internt modem. Se lige efter på bagsiden, om ikke der er et
lille stik med et telefonrørsikon. Hvis der er det(og det er jeg sikker
på, der er - en rose til dig, hvis der ikke er), sætter du bare
stikket i.
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-01-03 10:21

Birte Tromborg wrote:
> [...]
> Ønskes også til købs.
> Evt vil jeg også gerne købe en UBS HUB, hvis nogen skulle have en sådan til

Er det quick silver modellen
http://www.apple-history.com/quickgallery.html?where=g4_quick_2002.html
Så har den som Morten skriver et internt 56k modem.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Birte Tromborg

Dato : 05-01-03 11:37

> [...]
> http://www.apple-history.com/quickgallery.html?where=g4_quick_2002.html
> Så har den som Morten skriver et internt 56k modem.

Det er Quick silver, men det interne modem er pillet ud. Jeg skal også som
nævnt bruge porten.
hilsen Birte

Fra : Morten Lind

Dato : 05-01-03 12:05

> Det er Quick silver, men det interne modem er pillet ud. Jeg skal også som
> nævnt bruge porten.
> hilsen Birte

?Hvem f..... finder på at pille et modem ud? Nå, der kan skrives bøger
om, hvad jeg ikke forstår, men så kan jeg kun sige, at jeg et sted har
læst, at USB-modems er noget møj, men jeg véd det ikke.

Hvad er iøvrigt en G-port? Og hvad skal du bruge den til?
Selvom jeg ikke véd så meget, så har jeg min nysgerrighed i behold, kan
du se............

USB-hubs får du smidt i nakken for 200,-kr, næsten alle vegne. Det vil i
hvert fald koste lige så meget at sende sådan én som at købe en ny.

Men der er jo også brugtmarkeder for den slags ting rundt omkring.....
http://macbruger.dk
http://mediamac.dk
http://mactalk.dk
http://macnyt.dk
Held & lykke
fra
Morten Lind

Fra : Peter Kiil

Dato : 05-01-03 13:45

in article 3E17F904.5050905@worldonline.dk, Henrik Lindskou at
sydjyderfjern@worldonline.dk wrote on 05/01/03 10:21:

> Er det quick silver modellen
> http://www.apple-history.com/quickgallery.html?where=g4_quick_2002.html
> Så har den som Morten skriver et internt 56k modem.

Den kan bestilles som CTO-maskine uden modem hos Apple. Det er muligt det er
en sådan spørgeren har. Min Dual 867 er også bestilt uden modem.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.