HJÆLP HJÆLP
Fra : jankes

Dato : 04-01-03 11:31

AMD athlon(tm)XP 2000+ 1,66 GHz
SIS730S CHIPS , 768 SDRAM, gf4 TI4200 128mb, ibm skærm G96, win XP

Hej, jeg har et problem hver gang jeg installere mit grafigkort bliver
farverne helt forkerte ( hvidt bliver sort , andre farver bliver helt
misfarvede), den køre iøjeblikket med skærmkort "? vga-kompatibel" med
ukendte drivere.jeg tror det gik galt da jeg prøvede at installere nogle
drivere til enten motherbord eller bios eller sådan noget , kan ikke
rigtig huske hvad det var jeg prøvede på , men det var ihvertfald noget
jeg ikke havde helt chek på , har forløbig installeret agp driver
(agp113.exe) uden problemer, jeg håber der er nogle der har en ide om
hvad det her drejer sig om mvh ,... og på forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-01-03 19:40

jankes wrote:
> [...]
> installeret agp driver (agp113.exe) uden problemer, jeg håber
> der er nogle der har en ide om hvad det her drejer sig om

Ja, det drejer sig om simpel uvidenhed, men det var nok
ikke lige dét du ville høre ;)

Jeg ville nok tage backup og reinstallere skidtet ellers prøv
følgende at afinstallere alle nyinstallerede driver og start
forfra og vær nu sikker på det er de _rigtige_ drivere du
prøver at installere.

Grafikdrivere:
<http://download.sis.com/sisdlc/driver_select.jsp>

/Mikael