Matrix trailer i 1024x464
Fra : Agricola

Dato : 04-01-03 01:13

Hej

Sød "lille" trailer på:
http://whatisthematrix.warnerbros.c...trailer_qt.html

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 01:35

>Sød "lille" trailer på:
>http://whatisthematrix.warnerbros.c...trailer_qt.html

Der er da vist gået noget galt med det link? Men jeg går ud fra, at du
taler om denne teaser trailer, der fylder 68 Mb.

<http://whatisthematrix.warnerbros.com/mov/reloaded_teaser_1_1024.zip>

Jeg er i fuld gang med at hente den. Spændende at se hvordan
kvaliteten af den er.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 01:39

>Der er da vist gået noget galt med det link? Men jeg går ud fra, at du
>taler om denne teaser trailer, der fylder 68 Mb.
>
><http://whatisthematrix.warnerbros.com/mov/reloaded_teaser_1_1024.zip>

Ups! Linket er til folk med Windows maskiner. Men her er et link, hvor
man kan vælge mellem PC eller MAC platform.

<http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/sequel_trailers_dl_ultra.html>

Mvh, Claus

Fra : Agricola

Dato : 04-01-03 01:42

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Der er da vist gået noget galt med det link? Men jeg går ud fra, at du
> taler om denne teaser trailer, der fylder 68 Mb.

Just præcis.

Begynder at glæde mig en lille smule

Fra : Susan

Dato : 06-01-03 22:44

On Sat, 04 Jan 2003 01:35:11 +0100, Claus Nielsen <> wrote:

> [...]
>
><http://whatisthematrix.warnerbros.com/mov/reloaded_teaser_1_1024.zip>
>
>Jeg er i fuld gang med at hente den. Spændende at se hvordan

Tak tak

Jeg er forvirret nu. Var lige inde på IMDB, og der er jo to titler!
Både en de kalder the Matrix 2 og the Matrix 3.... Er det samme film,
eller får vi to nye på en gang?

-Susan

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-03 23:46

>Jeg er forvirret nu. Var lige inde på IMDB, og der er jo to titler!
>Både en de kalder the Matrix 2 og the Matrix 3.... Er det samme film,
>eller får vi to nye på en gang?

To nye på næsten samme tid. Har læst af cliffhangeren i 2'eren skulle
være så spændende, at man mente det var umenneskeligt, at vi skulle
vente "mange år" inden vi kunne få 3'eren at se.

Mvh, Claus

Fra : PerX ...

Dato : 20-01-03 04:29

In article <im1k1vsmmdq34ee3p0qq7fhg9nnp8bak6p@4ax.com>, Claus Nielsen <>
says...

> To nye på næsten samme tid. Har læst af cliffhangeren i 2'eren skulle
> være så spændende, at man mente det var umenneskeligt, at vi skulle
> vente "mange år" inden vi kunne få 3'eren at se.

Alle som laver film i hollywood tror vist altid de har lavet århundredets
superfilm - hver gang ;)

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 04-01-03 02:20

"Agricola" <vadsholt@(remove)e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Sød "lille" trailer på:
> http://whatisthematrix.warnerbros.c...trailer_qt.html
> mvh

Tak for tippet!

Det lover godt, folk flyver rundt som de skal og alt muligt :)

Hvis man bare kunne se Matrix for første gang igen...

--
Piotr

Fra : --* edmundo *--

Dato : 04-01-03 09:55

"Agricola" <vadsholt@(remove)e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Damn den er feeeed. Nu glæder jeg mig helt vildt ......nogen der
ved hvem der laver musikken som er sidst i traileren ??

edm...

Fra : Homer

Dato : 04-01-03 10:27

--* edmundo *-- wrote:

> Damn den er feeeed. Nu glæder jeg mig helt vildt ......nogen
> der ved hvem der laver musikken som er sidst i traileren ??

Rage Against the Machine. Nummeret er vist på albummet af samme navn.

VH
Homer

Fra : --* edmundo *--

Dato : 04-01-03 13:26

"Homer" <psv@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> VH
> Homer

Kanon!!!

edm...

Fra : René Jensen

Dato : 04-01-03 22:22

--* edmundo *-- wrote:
>Rage Against the Machine. Nummeret er vist på albummet af samme navn.

For at være helt præcis:

Track nr. 7 på "Rage Against the Machine" album med kunstneren af samme
navn, og hedder "Wake Up" udgivet i 1992, men jeg mener at den er blevet
genudgivet i 2002.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Per

Dato : 06-01-03 08:37

"Agricola" <vadsholt@(remove)e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Den er da gammel? Det er jo bare en teaser.

Fra : Kasper Møller

Dato : 06-01-03 21:24

Kommer både 2'eren og 3'eren i år? Sådan ser det da ud på imdb.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-01-03 23:55

On Mon, 6 Jan 2003 21:23:38 +0100, "Kasper Møller"
<kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote:

>Kommer både 2'eren og 3'eren i år? Sådan ser det da ud på imdb.

Yup

Morten
morten@bowman.dk