Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox dualhead
Fra : Luke

Dato : 04-01-03 01:11

Hej Eksperter

har Matrox Dualhead G450.

Afspiller Divx film på BS player, og det virker fint ... men hvis jeg har en
fil med teksten og indlæser denne vises den ikke på TV'et men kun på
monitoren...er der en der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre for at teksten
også overføres til TV'et ???

thx in advance...

Fra : JRS

Dato : 04-01-03 12:38

"Luke" <snipermode@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fil med teksten og indlæser denne vises den ikke på TV'et men kun på
> monitoren...er der en der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre for at

Kan du kun via Clone ..
Da den ellers blot overfører "overlay" til TV-et, og texten bliver ikke
overlayed

MVH
JRS

Fra : JRS

Dato : 04-01-03 13:10

"JRS" <jrs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[snip]
> Da den ellers blot overfører "overlay" til TV-et, og texten bliver ikke
> overlayed
[snap]

DVDMax hedder det da vist på matrox (via dette kan du altså IKKE få
texten med)

MVH
JRS

Fra : Esben

Dato : 06-01-03 04:46

> [...]
> [snip]
> [snap]
>
> DVDMax hedder det da vist på matrox (via dette kan du altså IKKE

Det kan jeg ellers godt her.

--
Esben

Fra : Jens M

Dato : 04-01-03 20:59

Brug codec G400.
Det har jeg hørt skulle virke.

Mvh. Jens

Fra : Luke

Dato : 04-01-03 22:46

Fik løsningen af en Jacob...

Løsningen var at bruge dette lille program
http://www.divx-digest.com/software/g400_filter.html