Save quicktime file fra internet, og ikke ~
Fra : michel guglielmi

Dato : 03-01-03 23:37

Hej
Hver gang jeg prøve at gemme en quicktime file (mov) så blive
Da kun gemt en slags henvisning til filen.
Når jeg klikke senere på ikonen får jeg et beskedt der sigger:
"filmarkiver Orig_eded.IET.temp findes ikke".

Hvordan kan man sikkre sig at man få gemt den film man ville
Downloade ?
Jeg brugger explorer og OS10 køresystem.
Mvh Michel

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-01-03 00:07

michel guglielmi <mg@mgdesign.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan kan man sikkre sig at man få gemt den film man ville
> Downloade ?
> Jeg brugger explorer og OS10 køresystem.

Du skal have Pro versionen af QuickTime ellers virker det ikke.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 04-01-03 01:14

> [...]

> Hvordan kan man sikkre sig at man få gemt den film man ville
> Downloade ?
> Jeg brugger explorer og OS10 køresystem.

nu ved jeg ikke helt hvordan du prøver at gemme filmen
men en del af de quicktime filer man ser via Internet Explore bliver
gemt som en midlertidig fil i mappen "Temporary Files" (din
homemappe/Library/Preferences/Explorer/ ) her hedder fil et eller
obskurt som f.eks. : Movie_0015a416.IETemp denne fil hiver du ud på
skrivebordet og omdøber til noget fornuftigt, f.eks. appletrailer.mov
så kører det
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk