Hvor finder man priser på TDC's nettid ?
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 03-01-03 22:32

Hej!

Hvor finder man priser på TDC's nettid ?

Jeg ved ikke, om jeg er total blind, men jeg har ledt og ledt på
www.tdconline.dk - ka ikke finde noget!
Jeg brugte sågar "Søg"-funktionen.....

Fortæl gerne hvordan du kan klikke dig frem til priserne på nettid ?

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-03 22:41

http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41761

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 03-01-03 22:50

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=37410&dogtag=tdco-ks-pb

>Fortæl gerne hvordan du kan klikke dig frem til priserne på nettid ?

www.tdconline.dk, klik på "Service og Support", klik på
"Kundeservice", klik på "Abonnementsservice", klik på "Produktblade"
vælg "Nettid".

/Jarlskov

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-01-03 20:22