Tiscali kan være hurdige ... wow!
Fra : Brian Nilsson

Dato : 03-01-03 22:06

Har her til aften prøvet at sende en mail til min e-mail adresse hos
tiscali, men fik den tilbage med fejl fra postserveren: Adressen
bln@2night.dk findes ikke mere!
Jeg have lavet en lille hjemmeside hos Tiscali, der henviste til min ny
hjemmeside adresse, men der fik jeg en 404 fejl, siden kunne ikke findes!
Det må jeg nok sige! Jeg indsendte papir med underskrift den 20. december,
om jeg ønske at opsige mit abb. hos dem, og nu er alle adresser slettet. Så
bliver det jo sjovt hvad der videre sker, for jeg venter forsat på mine
regninger, som jeg ikke har set siden den 23. maj 2002. Jeg har heller ikke
fået noget brev fra dem endnu! Venter dog forsat ...

Forsættes følger ...

Godt Nytår til alle!

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-01-03 22:22

Brian Nilsson wrote:
> Jeg indsendte papir med underskrift den
> 20. december, om jeg ønske at opsige mit abb. hos dem, og nu er alle
> adresser slettet.

....det lyder sq da godt - jeg sendte min d. 19. december om formiddagen
fra et posthus - så den har de formentlig osse fået...

> Så bliver det jo sjovt hvad der videre sker, for
> jeg venter forsat på mine regninger, som jeg ikke har set siden den
> 23. maj 2002.

....jeg har ikke fået regning for perioden 5.3. - 28.5....til gengæld har
de sidste 3 regninger været alt for store, så det næsten går o p op...

> Jeg har heller ikke fået noget brev fra dem endnu!

....heller ikke her...

> Venter dog forsat ...

....osse her...

> Forsættes følger ...
>
> Godt Nytår til alle!

Same to U
Hans

Fra : Stig Grau Rasmussen

Dato : 13-01-03 23:57

> Til Alle brugere af internettet.
>
> LAV ALDRIG EN AFTALE MED TISCALI OM INTERNETOPKOBLING DET KAN IKKE LADE
SIG

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 14-01-03 22:24

"Stig Grau Rasmussen" <stig.grau@rasmussen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]