Tahina (tahin)...hvor kan jeg købe det ?
Fra : Mureren

Dato : 03-01-03 20:34

Subj. siger vist det meste, gerne netbutik !

Og nu vi er ved det...er der nogen der har prøvet at bestille noget på
www.capsicum.dk med held ?
Jeg har forsøgt 2 gange, men har aldrig modtaget hverken bekræftelse på
mail, eller nogen varer

Mureren
(der gerne ville ha' nogle ordentlige chili-produkter stående !)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-01-03 20:34

Mureren skrev:

> Subj. siger vist det meste, gerne netbutik !

Tahin kan fås hos de fleste perk^H^H^H^Hetniske grønthandlere.

// Klaus

Fra : Mureren

Dato : 03-01-03 21:03

> Tahin kan fås hos de fleste perk^H^H^H^Hetniske grønthandlere.

*LOL*....jeg kigger efter det hos min lokale så !

Mureren

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-01-03 21:04

Klaus Alexander Seistrup wrote:
> [...]