Billige flyrejser sydpå...
Fra : Michael

Dato : 03-01-03 17:11

Kæresten og jeg skal ud og rejse til sommer, derfor er jeg ved
at undersøge lidt om, hvordan det gøres billigst...

Sidste år tog vi en afbudsrejse til Tyrkiet / Side med Tjæreborg,
og det var sådan set udemærket.

Men... Dernede snakkede vi så med nogle andre som havde
fundet ud af, at man kunne tage et fly fra DK til London og
så videre derfra og sydpå. Dette kunne jeg så godt tænke mig
at vide lidt nærmere om, for på den måde skulle man kunne
gøre det meget billigere.

Er der nogen der har prøvet det før og evt. kender nogle
flyselskaber hvor man kan booke rejser, se priser mv.?

Vi er rimelig unge, så hvis man kunne gøre det lidt billigere,
ville vi ikke have noget imod lidt ekstra rejsetid og undvære
guide.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Bjarne

Dato : 03-01-03 17:29

"Michael" <trashcan@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi er rimelig unge, så hvis man kunne gøre det lidt billigere,
> ville vi ikke have noget imod lidt ekstra rejsetid og undvære

Lige i øjeblikket sælger MærskAir - www.maerskair.dk - billetter med
reservation til det meste af år 2003 til diverse destinationer i Europa for
kr. 1499,- tur/retur. Det kan vist ikke gøres billigere.
---
Bjarne

Fra : KL

Dato : 03-01-03 17:49

Jeg har netop været i Spanien med min kæreste og vores barn. Jeg købte
billetter hos www.ryanair.com der flyver fra Esbjerg, København og Århus og
www.easyjet.com og ved at sammenligne og tilpasse afgange fik jeg
returbilletter til os alle tre for 2200 dKr. Vi fløj over London og efter at
have skiftet fly en enkelt gang var vi ved vores destination. Vi havde så
godt nok et sted at bo, men flyrejsen var da umådelig billig.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 03-01-03 23:03

Er Ryanair begyndt at flyve fra Kbh ?

Så vidt jeg mener er det da kun fra Århus og Esbjerg

/Bonnie

Fra : Jette

Dato : 05-01-03 09:17

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> Er Ryanair begyndt at flyve fra Kbh ?
>
> Så vidt jeg mener er det da kun fra Århus og Esbjerg
>
> /Bonnie

Så godt som fra København. De flyver nemlig fra Malmö Sturup, og der er
direkte bus fra og til København.

Jette

Fra : Michael

Dato : 04-01-03 15:38

Det er ganske rigtigt... For lige knap 1500,- pr. person har man rejse,
hotel 8 dage
med swimming poll og hele. En lignende rejse ved Tjæreborg koster ca. 8500,-
kr.
Det er helt vildt... Det kan altså godt betale sig at regne lidt på det.
Selvfølgelig
skal man så være instillet på, at man ikke får en guide og den slags, men
det kan
man vel finde ud af.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-01-03 19:05

Ok det lyder ikke dårligt det i snakket om
for jeg skal til tyrkiet til sommet med kærsten.
da hva noget med en gang at det kunne betale sig at købe rejsen i severige
kan det det ??????

Fly billet til tyrkiet Hvem sælger det ???????
og hvor kan man lege hotel værelse henne ???
www hvad ???

hilsen thomas