Problemer med SmartSMS
Fra : Wishmaster

Dato : 03-01-03 13:57

Hej!

Jeg har brugt SmartSMS i et stykke tid nu og det har virket fint. Men her de
sidste par dage har jeg ikke haft mulighed for at sende hverken almindelige
beskeder eller operatørlogoer gennem det.
Den eneste fejlmeldelese jeg for fra programmet er "no carrier".
Jeg går ud fra at det er nummeret til SMSC som ikke længere er gyldigt.
Intil nu har jeg brugt 43625250.

Er der nogen der ved hvad der er galt eller om der er nogen der har været
ude for samme problem?
Hvis der er et andet nummer der kan bruges istedet for det nævnte ovenfor,
så vil jeg meget gerne høre fra jer.

På forhånd tak!

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-01-03 16:02

Har hørt nummeret skulle lukke !!!
jeg kan heller ikke sende fra det nr længre

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-01-03 16:11

Jeg har oprettet mig på denne side http://www.tdcmobil.dk og kan nu
sende 10 sms daglig ......jed har Telmore nr.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-01-03 20:05

> Jeg har oprettet mig på denne side http://www.tdcmobil.dk og kan nu sende 10 sms
> daglig ......

men ikke operatørlogoer :(

> jed har Telmore nr.

Har ingen betydning.
Alle med et dansk mobilnummer kan tilmelde sig.

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Fischer

Dato : 03-01-03 20:19

> Jeg har oprettet mig på denne side http://www.tdcmobil.dk og
> kan nu sende 10 sms daglig ......

Og bemærk at man også kan sende 3 gruppe-SMS pr. dag - med op til 25
modtagere i hver gruppe.
Oven i købet kan man gøre dette fra mobilen.
Send en SMS fra din mobil til nr. 842 med formatet:

SEN DINGRP:Teksten i din SMS

Hvor DINGRP er en gruppe defineret inde på din TDC Mail og Kalender. Så
ryger din SMS ud til alle (op til 25) lige med det samme - og altså for
prisen på en enkelt SMS.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : RW2003

Dato : 04-01-03 02:20

Hej.
Det er TDC Mobil der har indført Interconnect afgiften. Dvs. Centralens
nr er et 90 nr, og du skal betale 5 kr pr. min, du er opkoblet. Dvs. Ca
1 kr. pr opkald. Klik her for info http://www.tdcmobil.dk/u_30609.htm

hilsen rw

http://www.kandu.dk/

Fra : Lene

Dato : 04-01-03 18:25

Hejsa...
Hvad hvis man har adsl...kan man så ikke bruge smartsms..

Hilsen Peter

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-01-03 22:10

Lene wrote:

> Hejsa...
> Hvad hvis man har adsl...kan man så ikke bruge smartsms..

jo via modem......