vpc, os9 og stiangivelse
Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-01-03 13:36

Hej

jeg har i dag siddet ved en kollegas computer, hvor vi skulle forsøge at
gemme en fil som genereredes i vpc på harddisken.
Den ville jo have stiangivelsen på typisk windowsmaner C:/ men hvordan
gør man det, hvis nu mac'en fx hedder "brits imac"?

Er der nogen der på basis af ovenstående kan fortælle mig, hvad jeg gør
næste gang?

Lone

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-01-03 14:24

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
> gør man det, hvis nu mac'en fx hedder "brits imac"?
>
> Er der nogen der på basis af ovenstående kan fortælle mig, hvad jeg gør

Jeg har simpelthen trukket en sådan fil fra Windowsvinduet over på
mad'ens vindue. Men formålet var at trække den hen på et andet
windowsvindue senere. Det fungerede. Jeg ved ikke hvordan det vil virke
hvis den pågældende fil skal fungere direkte på mac'en.
Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 03-01-03 14:40

> [...]

> gør man det, hvis nu mac'en fx hedder "brits imac"?
>
> Er der nogen der på basis af ovenstående kan fortælle mig, hvad jeg gør

Hvis du sørger for at VPC er i "vindue" mode altså ikke fuldskærm, kan
du blot trække filen ud på mac'en skrivebord, så er den kopi'eret.

En anden metode er i VPC at vælge at havde en "Shared folder" - det kan
du vælge i settings (Æble + t) og så er det nemt at skrive vejen (tror
jeg

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 04-01-03 16:14

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> En anden metode er i VPC at vælge at havde en "Shared folder" - det kan
> du vælge i settings (Æble + t) og så er det nemt at skrive vejen (tror
> jeg

Og du tror ret ...

Denne shared folder gives nemlig et drev-navn. På Windows-maner.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.