Q: mærkelig gruppe
Fra : Henrik Øster

Dato : 03-01-03 08:36

Hvorfor er denne nyhedsgruppe så forskellig fra alle andre - at
reply'erne ikke står listet under den oprindelige meddelelse. Kan det
ikke fixes?
Henrik

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-01-03 08:46

Henrik Øster skrev bl.a.:
> Hvorfor er denne nyhedsgruppe så forskellig fra alle andre - at
> reply'erne ikke står listet under den oprindelige meddelelse.
> Kan det ikke fixes?
> Henrik

Jow det kan det godt. Hvis man bare kikker på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ville det ikke
være så svært. Men det er der desværre nogle der ikke har gjort
endnu.

Lars Raaby

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-01-03 10:18

Hej Henrik

Henrik Øster wrote:
> Hvorfor er denne nyhedsgruppe så forskellig fra alle andre - at
> reply'erne ikke står listet under den oprindelige meddelelse. Kan det
> ikke fixes?

Jeg tror ikke det er gruppens skyld, nærmere opsætning i din
nyhedslæser. Jeg kan se du bruger Netscape 6.2 (som bygger på Mozilla
0.9.4). Selv bruger jeg Mozilla 1.2, og jeg kan ikke huske om det har
ændret sig, men...

Hvis du har et lille ikon med talebobler oppe i venstre hjørne af det
vindue som indeholder listen af beskeder i gruppen, så prøv at klikke på
den.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Henrik Øster

Dato : 03-01-03 14:45

Ahh, that did the trick! Man takker og beklager den afgrundsdybe
uvidenhed herfra... God weekend til alle (undtagen Carsten Nielsen)
Henrik