"fejl i NvQTwk" ??? efter Nvidia-driver up~
Fra : Andrew

Dato : 03-01-03 00:42

Hej

Jeg har lige opdateret til den nyeste Nvidia driver. Det har jeg i midlertid
allerede fortrudt godt og grundigt. HVER gang jeg starter op får jeg nu en
fejlmeddelelse ang. "NvQTwk". Det kan jeg jo se højst sandsynligt har noget
at gøre med den grafikkortdriveropdatering jeg lige har lavet Nv=Nvidia ?

Men hvordan slipper jeg for at få den fejlmeddelelse? hvad er der galt?

Skal jeg gå tilbage og tage den gamle driver ?

Mvh Anders

PS: "If it isn't broken don't fix it", DET skal være mit nytårsfortsæt!!!
Hvorfor skal jeg ALTID PILLE?!?!?!?!? grrrrrrrrrrrr

Fra : flemsus

Dato : 03-01-03 01:44

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> PS: "If it isn't broken don't fix it", DET skal være mit nytårsfortsæt!!!
> Hvorfor skal jeg ALTID PILLE?!?!?!?!? grrrrrrrrrrrr

Hvis jeg ikke husker helt forkert skal du fjerne det i Regedit. Det er altså
Start, run eller kør, skriv regedit i feltet og tryk ok. Så er det edit,
find, skriv NvQTwk i feltet og tryk find next(næste). Så sletter du nvqtwk
og genstarter, hvis det ikke hjalp fjerner du også dll. filen.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Thore

Dato : 03-01-03 11:46

On Fri, 3 Jan 2003 01:43:51 +0100, "flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>find, skriv NvQTwk i feltet og tryk find next(næste). Så sletter du nvqtwk
>og genstarter, hvis det ikke hjalp fjerner du også dll. filen.

Hvis du ikke vil rode i registreringsdatabasen, kan du blot køre
msconfig.exe . I højre side "start" går du ned til du finder noget
Nvidia Daemon...og fjerner fluebenet...

En mere effektiv måde er at køre programmet DestroyDetonator, og
derefter installere en ældre (færdig :) ) driver, f.x 30.82

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Andrew

Dato : 03-01-03 19:47

> [...]
nvqtwk
> og genstarter, hvis det ikke hjalp fjerner du også dll. filen.

Tak, så er den fixet. Jeg slettede den fra reg-basen, og så er den iorden.
Jeg bryder mig sgu ikke om .dll filer der hedder noget med daemon...

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-01-03 18:07

> PS: "If it isn't broken don't fix it", DET skal være mit
> nytårsfortsæt!!! Hvorfor skal jeg ALTID PILLE?!?!?!?!? grrrrrrrrrrrr

If it ain't broken - break it... Then - fix it... :)