FIFA 2003 egnet kort ?
Fra : Olesen

Dato : 02-01-03 22:03

Min kusine skal spille FIFA 2003 men skal ha
et bedre grafikkort end det onboard der sidder på.

Hvad er godt til ca. 5-600 kroner ?

Det er en DURON 700 cpu

Fra : Jesper Kyhn Andersen

Dato : 03-01-03 12:27

Et Geforce MX 420 er glimrende til Fifa 2003.. Jeg har det selv, og det
kører fint...

Jesper

Fra : Uni Bull

Dato : 03-01-03 13:42

Olesen wrote:
> Min kusine skal spille FIFA 2003 men skal ha
> et bedre grafikkort end det onboard der sidder på.
>
> Hvad er godt til ca. 5-600 kroner ?

Jeg har en (bærbar) P3-850MHz med et GeForce2GO (som vist
svarer til GeForceMX200) - og det kan sagtens lade sig
gøre at spille Fifa2003... selvfølgelig ikke i højeste opløs-
ning og med alle detaljer, men det kan vel give dig en idé
om hvor kraftig hardware du skal have fat i...
--
Uni Bull
København K

Fra : Tinky Winky

Dato : 03-01-03 14:44

> Min kusine skal spille FIFA 2003 men skal ha
> et bedre grafikkort end det onboard der sidder på.
>
> Hvad er godt til ca. 5-600 kroner ?
>
> Det er en DURON 700 cpu

Palit Microsystems Daytona GeForce4 MX440 TV-Out
eller et andet GF4 MX440

kan fås til knap 600 kr. incl. forsendelse - se www.edbpriser.dk