Creativ 3D Blaster
Fra : Claus

Dato : 02-01-03 21:50

Hej N.G.

Jeg skal købe et grafikkort, der skal være tv out på det, det skal ikke
bruges til spil, pcén bruges kun til at indspille midi musik, men jeg vil
også gerne kunne bruge mit dvd drev til at se dvdér på tv, og har så set et
Creativ 3D Blaster Personel Cinema kort baseret på NVIDIA GeForce 2 mx 400
64 MB SDR ram, der følger en extern boks med der indeholder tv tuner samt
video og audio IN / OUT og der er mulighed for at optage video og tv,
envidere er der fjernbetjening med. Jeg har set det til 999,- Kr. Så er det
lige jeg vil spørge, er det mon nogen der kender til kortet og kan det
anbefales.

V.H.

Claus Nielsen.

Fra : Martin K

Dato : 03-01-03 10:29

Claus wrote:
> [...]
> med. Jeg har set det til 999,- Kr. Så er det lige jeg vil spørge, er
> det mon nogen der kender til kortet og kan det anbefales.

Min mening er blot at 999,- er alt for meget for et GF2 MX400. Godt nok får
man en eller anden box med, men com on, du kan få et Radeon 9000 for samme
penge! Det er med garanti meget hurtigere, og TV-Out'en er muligvis også
bedre

--
Martin K