news server, til det binaere ?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-01-03 18:20

hejsa med TDC, får jeg ikke bedre gennemsnitlige connect
end 3,7 Kbytes/s

det er sqtte meget på en 512Kbit (64Kbytes) forbindelse

er der andre der serverer binaert ?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-03 18:50

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk>
skrev :

>hejsa med TDC, får jeg ikke bedre gennemsnitlige connect
>end 3,7 Kbytes/s

I primetime krl. 17 - 01 skal du kunne opnå 200 kilobit/sec
svarende til ca. 24 kilobytes/sec.
Uden for primetime skulle du kunne opnå fuld speed på en 512
linje.

Hvis du er på et kabelmodem, så kan problemet måske ligge der,
prøv at spørg i news:tele.internet.news-service.

>er der andre der serverer binaert ?

Så skal du op med pengepungen for at få noget tilfredsstillende.

<http://www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtml>
f.eks.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-01-03 19:24

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen ...

Hej Knud

>I primetime krl. 17 - 01 skal du kunne opnå 200 kilobit/sec
>svarende til ca. 24 kilobytes/sec.
>Uden for primetime skulle du kunne opnå fuld speed på en 512
>linje.

hmm.. tjae.. der er vidst lang vej

>Hvis du er på et kabelmodem, så kan problemet måske ligge der,
>prøv at spørg i news:tele.internet.news-service.

tak for hjælpen, jeg prøver over i news:tele.internet.news-service.

ak ja, det ser ud til at They Don´t Care
er slået til igen..
vil lige surfe lidt rundt og se hvilke free opsions der er, ellers må jeg
finde noget lomme uld..

Fra : Leony

Dato : 03-01-03 10:14

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev
i en meddelelse news:av1sck$a6u$1@sunsite.dk

> er der andre der serverer binaert ?

www.easynews.com
9.98 Dollar per måned eller 6 GB (hvad der nu kommer først).
Dejlgt webinterface, så man ikke behøver en nyhedslæser (samtidig skærer man
noget af nntp protokollens overhead væk).
Brugte den i et år og har ikke noget at klage over. Topfart på min 256 Kbps
linie.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 03-01-03 11:34

On Thu, 2 Jan 2003 18:20:20 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>er der andre der serverer binaert ?

Jeg har i to omgange benyttet mig af www.usenetserver.com uden problemer,
hverken med opkobling eller betaling og standsning af samme. Jeg har dog ikke
den store erfaring med højhastigheds download. For tiden reklamerer de med flg.
muligheder.

High Speed Unlimited - Unlimited Downloads - 6 Connections - 2Mb/sec - $14.95
Dial-Up Unlimited 1 - Unlimited Downloads - 1 Connection 64Kb/sec - $5.95
Dial-Up Unlimited 2 - Unlimited Downloads - 2 Connections 32Kb/sec - $5.95

Dvs. de throttler kun på hastighed, ikke på antal Gb downloaded. De angivne
priser er pr. måned.

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen