Sådan! Rammerne?
Fra : amadeo

Dato : 02-01-03 15:16

Sådan.. Nu har jeg downloadet frontpage 2002 og den er sat igang.

Jeg har valgt at lave en "table"(ved ikke hvad det er på dansk,
men gætter på tabeller), med 2 rum..

_________
l____l____l

Sådan! I den første firkant skriver jeg en tekst.. Det skal blive
til en hyperlink. Når man trykker skifter siden i den anden
firkant..

Hvordan kan jeg gøre det ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-03 16:38

amadeo <amadeo@sol.dk> skrev :

>Sådan.. Nu har jeg downloadet frontpage 2002 og den er sat igang.

Hmm - hvor kan man downloade FP 2002 lovligt?

>Sådan! I den første firkant skriver jeg en tekst.. Det skal blive
>til en hyperlink. Når man trykker skifter siden i den anden
>firkant..

Insert => inline frame i celle to og link til iframen med target
til inlineframens navn.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-01-03 16:52

Brug en Iframe i den anden celle.

Fra : amadeo

Dato : 03-01-03 12:10

Jeg skal nok sige hvor I kan downloade alle spil og programmer m.m.

Men kan I ikke være rare og skrive det jeg skulle igen?

Jeg ved ikke rigtigt hvad en "Iframe" er, og hvordan man indsætter det..

Det I to skrev som svar var rigtig godt, men hvis I bare kunne skrive det
en smule mere detaljeret så kan jeg det!

Tak

Fra : amadeo

Dato : 03-01-03 13:54

har fundet ud af d!!!!!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-03 13:57

amadeo <amadeo@sol.dk> skrev :

>Jeg ved ikke rigtigt hvad en "Iframe" er, og hvordan man indsætter det..

Øhh - som jeg skrev du står i celle to og går i insert => inline
frames (indsæt => ved jeg ikke hvad hedder i dansk FP).

Indsætter en tom side, hvis der ikke skal være noget indhold ved
load.

I celle et laver du så link med target til navnet på iframen i
celle 2.