at rejse m. lille barn til Australien
Fra : Pernille

Dato : 02-01-03 14:05

Min mand og jeg overvejer en rejse til Australien i foråret el. efteråret
2003 for at besøge gode venner i Melbourne. Vores søn er 1½ år idag og vi
har endnu ikke rejst med fly med ham.
Er der nogle af jer der har erfaringer med at rejse så langt med et lille
barn? Vil I evt. anbefale os at rejse uden ham? (Selvom det vil være hårdt
for os at undvære ham!)

Gode råd er velkomne,
Pernille

Fra : Kirsten Skov

Dato : 02-01-03 19:06

"Pernille" <pbm@dadl.dk> wrote in message
> [...]
> barn? Vil I evt. anbefale os at rejse uden ham? (Selvom det vil være hårdt

Vi har altid haft vores børn med. Da vores datter var 1 1/3 år var vi på Sri
Lanka,
flyveturen er ikke så lang som til Melbourne, men alligevel.
Han vil jo sove en del af turen, og så lad ham trave nogle ture frem og
tilbage i flyet indimellem.
Som jeg har oplevet det med egne børn og andres, er de fleste passagerer
flinke til tage en
lille sludder med dem eller lave sjov med dem, så tiden også kan gå med det.
Tag selvfølgelig yndlingslegetøjet med, bøger, små rosinpakker, clementiner
eller hvad han kan lide,
alt hvad der tager lang tid at spise.
Jeg ville bestemt ikke være urolig ved det.

God tur når I når dertil.

Mvh Kirsten

Fra : ole

Dato : 02-01-03 21:41

"Kirsten Skov" <skov.h@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har altid haft vores børn med. Da vores datter var 1 1/3 år var vi på Sri
> Lanka,
> flyveturen er ikke så lang som til Melbourne, men alligevel.

Åh det ved jeg nu ikke !

Hvis det skal være billigt og det skal det her i NG.

Så prøv lige at beregne - København - London/Frankfurt - Singapore - Sydney/Melbourne.
Sidst tog det os omkring 30 timer fra afgang til ankomst og vi var "skide" trætte af at
sidde på
økonomiklasse