Jesper Lundgaard eller Freedom
Fra : x.man

Dato : 07-03-01 20:04

Hvem af disse 2 synger denne sang. Eller er det samme gruppe?

mvh kenneth

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-03-01 21:34

"x.man" <x.man@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem af disse 2 synger denne sang. Eller er det samme gruppe?

!: Jesper Lundgaard indspillede nummeret for en del tid siden, og det blev
kun udgivet i et begrænset oplag. Nummeret udviklede sig efter sigende til
et kult-hit, hvorefter DJ Freedom besluttede sig for at geninspille
nummeret, eftersom originalen var så svær at få fat i. Den nye indspilning
er altså ikke et remix, og det er _ikke_ Jesper Lundgaard der synger (ifølge
http://www.djdance.dk/artikler/blueeyes/leder.htm er det DJ Freedom
himself). Udover DJ Freedoms jydske hit findes der også en "københavnsk"
udgivelse, der i modsætning til DJ Freedoms er et remix af originalen.

Mangler der noget? Jeg har undladt at kommentere DJ'ens manglende sangtalent
og min generelle kvalme ved nummeret, eftersom det ikke hører hjemme som
svar på dette spørgsmål. Derimod kunne man lave en yderligere tilføjelse i
FAQ'en der hedder:

?:Hvad synes du om DJ Freedoms monsterhit "Hang on"
!:....

Men det er jo et helt andet spørgsmål :)

/Nikolaj

Fra : RANielsen.

Dato : 08-03-01 17:44

"nikolaj borg" skrev i en meddelelse ...
> ?:Hvad synes du om DJ Freedoms monsterhit "Hang on"

Det rykker for wildt.

--
Rasmus.

Fra : N/A

Dato : 08-03-01 22:42

Fra : RANielsen.

Dato : 08-03-01 22:42

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev:
> Det rykker ok, men manden kan _altså_ ikke synge. Må jeg bede om
> originalen, tang!

Jeg anede ikke det var en Copi og jeg syntes han synger rigtigt godt på
numeret. Det er måske ikke skøn sang, men det lyder alligevel fedt i
mine ører.

Sådan er vi jo så dejligt forskellige alle sammen.

--
Rasmus.