[dkf-prisen] Dagens password
Fra : Jakob Madsen

Dato : 02-01-03 00:51

dumbledore

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 02-01-03 01:46

Jakob Madsen wrote:
> dumbledore

Hej Jakob,

jeg har brugt gårsdagens password, men efter midnat. Er det ok?

Jeg skrev bare emailadresse som brugernavn. Er dette korrekt?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jakob Madsen

Dato : 02-01-03 01:53

> jeg har brugt gårsdagens password, men efter midnat. Er det ok?

Ja, helt fint, jeg fik først oprettet et nyt password ca. kl. 0:45. Der er
kun et password der virker ad gangen, så hvis der ikke er blevet postet et
nyt i gruppen så bruger man bare det gamle.

> Jeg skrev bare emailadresse som brugernavn. Er dette korrekt?

Tja, det er jo op til dig selv, men det er nok mest praktisk, hvis man
bruger det samme brugernavn som her i gruppen, i dit tilfælde altså "Kevin
Edelvang"

/Jakob

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 02-01-03 02:21

Jakob Madsen wrote:

> Tja, det er jo op til dig selv, men det er nok mest praktisk, hvis man
> bruger det samme brugernavn som her i gruppen, i dit tilfælde altså
> "Kevin Edelvang"

Kan jeg jo godt se
Har du mulighed for at ændre det?

Mvh