Penge & Privatøkonomi
Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-01-03 14:04

Hejsa til alle i denne NG - og godt nytår!

Jeg ville lige høre om der mon er nogen som holder Penge & Privatøkonomi...
? De har nemlig en artikel om nogle tyverialarmer i denne måned og den ville
jeg gerne læse. Der er bare det ved det, at jeg ikke kan købe bladet, da man
skal tegne abb. og ikke kan købe det i kiosker.

Håber der er en venlig sjæl som måske kan scanne det til mig

Med venlig hilsen

Jimmy Lerche

jimmylerche@mail.dk

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-01-03 14:04

"Jimmy Lerche" <jimmylerche@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> skal tegne abb. og ikke kan købe det i kiosker.

Siden hvornår er det ikke muligt at købe i kiosker ? Jeg har selv flere
gange købt det bl.a. på Kbhs Hovedbanegård.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-01-03 15:54

"Knud Thomsen" <knuud@thomsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Siden hvornår er det ikke muligt at købe i kiosker ? Jeg har selv flere
> gange købt det bl.a. på Kbhs Hovedbanegård.

Hej Knud

Jeg har også engang købt det, men nu siger kiosk ejeren at man ikke kan købe
det mere...man skal være abonnent.

Hvornår har du sidst købt et i en kiosk ?

Mvh
-Jimmy

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-01-03 17:16

> Jeg har også engang købt det, men nu siger kiosk ejeren at man ikke kan
købe
> det mere...man skal være abonnent.
>
> Hvornår har du sidst købt et i en kiosk ?

Det er nok over ½ år siden. Mon ikke omsætningen af netop dette blad i din
lokale kiosk er for lille til at kioskejeren gider føre det og derfor fyrer
den horible påstand af. Jeg har ihvertfald oplevet lignende situationer før,
hvis jeg ville købe noget, hvor omsætningen ikke er vanvittig høj.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-01-03 17:25

Du kan evt. prøve at sende bladet en email. FInd adresser her
http://www.penge.dk/index.asp?s1=ann2&s2=kontakt

Venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 01-01-03 17:31

> Jeg har også engang købt det, men nu siger kiosk ejeren at man ikke kan
købe
> det mere...man skal være abonnent.

Jeg har også hørt lignende, da jeg ledte efter det. Men mener nu, at det var
1½ år siden.

Fra : Henrik

Dato : 01-01-03 23:06

Du kan sikkert læse det på biblioteket

Henrik

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 02-01-03 17:41

"Henrik" <spam@bareloes.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan sikkert læse det på biblioteket
>
> Henrik

Hej Henrik

Super... god idé!

-Jimmy

Fra : JerryTM

Dato : 05-01-03 22:48

Jeg har den nyeste udgave af P&P og kan da scanne artiklen til dig og sende
på en email.

/JerryTM

Fra : WE

Dato : 05-01-03 23:13

P&P sælges ifølge P&P ikke i løssalg. Til gengæld sender de gerne et
eksemplar og er girokort, hvis man har brug for en enkelt nummer.

/WE