Efterkommere til Hans Nielsen f. 1842 og M~
Fra : Gunner Jermiin Niels~

Dato : 01-01-03 13:44

Jeg har efter min far arvet et billede med mine oldeforældres efterkommere.
Desværre døde far inden vi sat navne på alle personerne. Måske er der nogen,
der kan hjælpe? Billedet findes på
http://home19.inet.tele.dk/annagunner/GNANER/EfterlysteAner.htm
og i en stor udgave (2 Mb):
http://home19.inet.tele.dk/annagunner/GNANER/HansNielsensMarenChristensensEf
terkommere.htm

Nedenfor har jeg skrevet, hvad jeg ved om billedet allerede.

Gunner Jermiin Nielsen

Billedet viser 110 personer, som er efterkommere til Hans Nielsen født 29.
januar 1842 i Lintrup ved Holsted og hustru Maren Christensen f. 14. juli
1854 i Nebel ved Vorbasse. Ved at klikke på billedet fås en større udgave af
billedet (ca. 2 Mb).

Med sikkerhed kender jeg kun navne på få af personerne, nemlig:

#57 Simon Nielsen, f. 14. juli 1888 i Nr. Agerbæk, Søn af Hans Nielsen og
Maren Christensen.

Men hvor sidder Hans Nielsen og Maren Christensens øvrige børn?

Det drejer sig om Dorthea Nielsen, Niels Olesen Nielsen, Christen Nielsen,
Katrine Nielsen, Kirsten Nielsen, Ane K. Nielsen, Morten Nielsen, Marie
Nielsen, Jørgen Nielsen, Hansine Marie Nielsen, Agnes Kirstine Nielsen og
Signe Nielsen. Er det mon ikke #59, 64, 67, 71, 74, 78, 82, 86,89, 93? Men
rækkefølgen?

Og hvem er de øvrige personer på billedet?

Min far er #91 Hans Ejler Nielsen, f. 28. november 1915 i Rodebæk ved
Agerbæk, søn af Simon Nielsen og Maren Jessen.

Og er følgende gæt korrekte?

#46 Arnold Poulsen

#50 Winhardt Poulsen

#54 Hans Iversen

#61 Ingse Poulsen

#84 Søren Jensen

#87 Anna Nielsen

#90 Thora

#100 Christian Poulsen

#104 Vagn Poulsen

Hvor og hvornår er billedet i øvrigt taget - måske i haven ved Endrupholm?