/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
TDC oncable ustabilt
Fra : birger


Dato : 31-12-02 18:04

Jeg igennem flere måneder haft problemer med mit TDC oncable køre
meget ustabilt. det betyder at det uden nogen grund pludseligt slukker
for forbindelsen og derefter skal modemet genstartes.
Jeg mener dette er dybt urimeligt og da det ikke lader til at TDC gør
noget for at løse problemet vil jeg gerne høre om der er nogle med
lignede problemer og evt. løsninger til problemet.

 
 
Knud Gert Ellentoft (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 31-12-02 18:20

birger100@oncable.dk (birger) skrev :

>Jeg mener dette er dybt urimeligt og da det ikke lader til at TDC gør
>noget for at løse problemet vil jeg gerne høre om der er nogle med
>lignede problemer og evt. løsninger til problemet.

Brug tdcs newsserver og prøv at spørg i
news:tele.internet.kabelmodem, der er sikkert større chance for
hjælp.

--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Jesper Skriver (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 31-12-02 18:33

On 31 Dec 2002 09:03:30 -0800, birger wrote:

> Jeg igennem flere måneder haft problemer med mit TDC oncable køre
> meget ustabilt. det betyder at det uden nogen grund pludseligt slukker
> for forbindelsen og derefter skal modemet genstartes.
>
> Jeg mener dette er dybt urimeligt og da det ikke lader til at TDC gør
> noget for at løse problemet vil jeg gerne høre om der er nogle med
> lignede problemer og evt. løsninger til problemet.

Hvad sagde kunde service, da du spurge hvad de ville gøre for at
løse problemet ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Bjarke Hansen (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 31-12-02 19:38

"birger" <birger100@oncable.dk> wrote in message
news:2ad38f0f.0212310903.65e2dbfe@posting.google.com...
> Jeg igennem flere måneder haft problemer med mit TDC oncable køre
> meget ustabilt. det betyder at det uden nogen grund pludseligt slukker
> for forbindelsen og derefter skal modemet genstartes.
> Jeg mener dette er dybt urimeligt og da det ikke lader til at TDC gør
> noget for at løse problemet vil jeg gerne høre om der er nogle med
> lignede problemer og evt. løsninger til problemet.

Det kan være der er nogen der har mulighed for at svare i TDCs interne
kabelmodem gruppe tele.internet.kabelmodem

Og som knud siger, skal du bruge TDCs egen newsserver for at se gruppen:

news:\\dtext.news.tele.dk\tele.internet.kabelmodem



Kasper Bergh (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Kasper Bergh


Dato : 31-12-02 23:48

"birger" <birger100@oncable.dk> wrote in message
news:2ad38f0f.0212310903.65e2dbfe@posting.google.com...
> Jeg igennem flere måneder haft problemer med mit TDC oncable køre
> meget ustabilt. det betyder at det uden nogen grund pludseligt slukker
> for forbindelsen og derefter skal modemet genstartes.

Hvordan "slukker for forbindelsen"? Rebooter modemet eller stopper det bare
med at virke?

> Jeg mener dette er dybt urimeligt og da det ikke lader til at TDC gør
> noget for at løse problemet vil jeg gerne høre om der er nogle med
> lignede problemer og evt. løsninger til problemet.

Hvad bygger du på at, der ikke vil gøres noget for at løse problemet? Hvad
har du snakket med kundeservice om, og hvad har du fået at vide? Du spørger
om andre har lignende problemer men beskriver overhovedet ikke dit problem.
Bruger du USB eller Ethernet? Hvor ofte sker det? Går modemmet ud? Har du
prøvet nogen løsninger, såsom at skifte mellem USB og Ethernet og/eller
prøve med en anden computer? Hvor bor du henne i landet? Osv. osv.

Sandsynligvis kan ingen her give dig noget svar, og det du i virkeligheden
bør gøre at at snakke med kundeservice. Hvis du af en eller anden grund ikke
vil det, så henvend dig i news:\\dtext.news.tele.dk\tele.internet.kabelmodem
, som også nævnt af andre. Der er der noget bedre chancer for kvalificerede
svar fra andre Webspeed brugere. Og husk som minimum at medtage de
informationer jeg nævnte at du manglede - så sparer du dig selv for en masse
svar der beder dig uddybe netop den information.

mvh
/Kasper
Som kun repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste