Probs med mail...
Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 16:43

Jeg har lige skiftet fra Tiscali til Cyber City, og sat mine konti op sådan
som CC anbefaler det, men jeg kan ikke hente mails - dog godt sende samt
bruge news - jeg får denne alarm, efter en lille dialogboks er poppet op med
øhe...brugernavn og adgangskode:

"Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er
gyldig. Konto: 'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protokol:
POP3, Svar fra server: '-ERR cucipop: Invalid password or username (check
case)', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer:
0x800CCC92"

....jeg kan ikke regne ud, hvad går galt...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 16:49

Hans Paulin wrote:

....ps: er der nogen der ved, om CC skifter til "en ny dag" klokken 6:00 - i
forbindelse med de 120 min. man kan have hver dag?
Hans

Fra : John Sahl

Dato : 31-12-02 16:58

Hans Paulin wrote:
> ...jeg kan ikke regne ud, hvad går galt...

Er det din Tiscali mailadresse du forsøger at tjekke?

Eller en ny CC mailadresse?

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 17:05

John Sahl wrote:
> Er det din Tiscali mailadresse du forsøger at tjekke?
>
> Eller en ny CC mailadresse?

....det er CC, som gir problemer...

....jeg har Tiscali til d.1.1. endnu, og den virker stadig...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 17:24

Hans Paulin wrote:

> ...det er CC, som gir problemer...

....den adgangskode, jeg fik hos CC, ser nogenlunde sådan her ud
"blaBlaavax"...

....den kan jeg godt logge på med på CCs hjemmeside, og jeg kan læse den ind
under mine konti, men når jeg vender tilbage til den lidt senere under
konti, er den kun 9-cifret :-?
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-12-02 18:19

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev :

>...den kan jeg godt logge på med på CCs hjemmeside, og jeg kan læse den ind
>under mine konti, men når jeg vender tilbage til den lidt senere under
>konti, er den kun 9-cifret :-?

Du kan ikke regne med antallet af stjerner du ser, det er altid
det samme uanset passwordets længde.

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 18:39

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Du kan ikke regne med antallet af stjerner du ser, det er altid
> det samme uanset passwordets længde.

....nå, ok - det er da en dél af det...
Hans

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 31-12-02 23:13

Hans Paulin skrev:

> Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92"

Jeg kender ikke løsningen på dit problem, jeg ville blot give dit linket
til en liste over de fejl OE kan komme med:

POP3 Errors

Error Code Fixit! Error Type Description
0x800CCC90 N/A POP3_RESPONSE_ERROR Client response invalid.
0x800CCC92 N/A POP3_INVALID_PASSWORD Password not valid for account.

Kan du have et knaldhamrende godt nytår.

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-01-03 04:11

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Kan du have et knaldhamrende godt nytår.

....nu fik jeg hul igennem til mailserveren efter at have nosset
tilstrækkeligt længe rundt med det - og til news med sunsite
Hans