Flashmail 1.1 eller 2.02 - Hvem har det?
Fra : 12unlock.dk

Dato : 31-12-02 09:30

Hejsa
Jeg leder efter programmet Flashmail ver. 1.1 eller 2.02.Det er et
E-mail notification program der bl.a kan bruges på flytbare drev så
man kan hente mail hjem på andre computere. Har fået et link fra
Internettet der hedder www.november7.com ,men linket er dødt.

Er der nogen der evt. ligger inde med dette program eller har et link
der virker, er i velkomne til at sende det på 12unlocked@jyde.dk

På forhånd tak.

Mvh. Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 31-12-02 11:26

[posted and mailed]

Den 31 dec 2002 skrev 12unlock.dk i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> Internettet der hedder www.november7.com ,men linket er dødt.
>
> Er der nogen der evt. ligger inde med dette program eller har et link

http://download.china.com/file/pc/nettool/email/flshmail.zip

Det er ver 2.0 i 30 dages trial, og linket til at registrere er dødt,
så jeg ved ikke om du kan bruge det til noget.

Ellers kunne du måske bruge denne:
http://ppsoft.dk/Mailcheck_Dan.htm
kan det du efterlyser, er på dansk og freeware

LarsK

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 31-12-02 14:36

12unlock.dk skrev:

> Er der nogen der evt. ligger inde med dette program eller har et
> link der virker,

Muligvis, google giver dog mange hits så det er måske ikke det rigtige
program?:

> er i velkomne til at sende det på 12unlocked@jyde.dk

Næ, hvis du kan stille spørgsmål i nyhedsgrupper, kan du også læse svar
i nyhedsgrupper.

Kan du have et knaldhamrende godt nytår.